سرویس: تولیدی » خبر پوششی 12:43 - یکشنبه 25 آبان 1393

نایب رییس مجلس شورای اسلامی در جمع خانواده شهدای ۲۵ آبان اصفهان:

25 آبان حماسه ای که تجلیل امام از مردم اصفهان را به همراه داشت

نایب رییس مجلس شورای اسلامی تاکید کرد: 25 آبان حماسه ای که باعث شد امام خمینی معمار کبیر انقلاب تجلیل ویژه ای از مردم اصفهان داشته باشند.

به گزارش خبرنگار اصفهان شرق، با حضور خانواده های شهدای اصفهانی در صحن علنی مجلس همزمان با سالروز ۲۵ آبان نماینده آذربایجان غربی با خیر مقدم یاد شهدا را گرامی داشت و گفت: دیار آذربایجان همچون سراسر ایران با حضور و کمک سردارکاظمی و رزمندگان اصفهانی توانست پیروزهای چشمگیری دست پیدا کند و در این زمینه اصفهان حق بزرگی را بر کشور دارد.

نایب رییس مجلس شورای اسلامی با خیرمقدم به خانواده معظم شهدای حماسه ۲۵ آبان اصفهان تاکید کرد: این خانواده های شجاع و سلحشور بودند که در عملیات محرم فرزندان خود را به مشتاقانه به جبهه اعزام کردند.

حجت الاسلام ابوترابی فرد اصفهان همیشه سرافراز و مقاوم را تربیت کننده بهترین ایثارگرانی دانست که یک روزی با تشییع ۳۷۰ شهید خیل عظیم حماسه و ایثارگری را به نمایش گذاشتند و هم با اعزام بسیجیان سلحشور به جبهه را ه برای خلق حماسه بزرگ و جاویدان هموار کردند.

حماسه ای که باعث شد امام خمینی معمار کبیر انقلاب تجلیل ویژه ای از مردم اصفهان داشته باشند.

وی با تشکر ویژه از مردم شریف اصفهان از خانواده محترم شهدای حاضر در مجلس به طور وِیژه تشکر کرد و ادامه داد: برای فرماندهان شهید عملیات محرم شهید خرازی و کاظمی و۲۳ هزار شهید استان اصفهان آرزوی علو درجات و برای ۶ هزار جانباز سرافراز اصفهان آرزوی عزت دارم.

همچنین بخوانید:

دیدگاهتان را بنویسید

توجه: از انتشار نظرات توهین آمیز معذوریم.