سرویس: غیر تولیدی » نقلی 15:00 - یکشنبه 25 آبان 1393

مدیرکل ورزش و جوانان اصفهان:

مشارکت بسیج و اداره‌کل ورزش و جوانان اصفهان توسعه می‌یابد

مدیرکل ورزش و جوانان استان اصفهان گفت: تقویت ارزش‌های اسلامی وانقلابی در ورزش با مشارکت بسیج در مراکز ورزشی انجام می‌شود و همه باید در این راستا فعالیت‌های مناسبی صورت دهند.

به گزارش اصفهان شرق؛ محمد سلطان حسینی در همایش مدیران ورزش سپاه‏، بسیج ورزشکاران و فرماندهان پایگاه‌های بسیج اداره‌کل ورزش و جوانان سراسر کشور اظهار کرد: تعامل بسیج و ورزش و جوانان در ارائه و اجرای برنامه‌های راهبردی ورزشی بسیار موثر بوده و این برنامه‌ها در استان اصفهان اجرا می‌شود.

وی افزود: تقویت ارزش‌های اسلامی و انقلابی در ورزش با مشارکت بسیج در مراکز ورزشی انجام می‌شود و برگزاری این گردهمایی فرصتی برای تقویت تعاملات و برنامه‌ریزی برای اجرای برنامه‌های فرهنگی و ورزشی به شمار می‌رود.

مدیرکل ورزش و جوانان استان اصفهان بیان کرد: برنامه‌های پایان امسال، برنامه‌ریزی برای سال 94 و برنامه ششم کشور در این همایش 2 روزه با حضور مسئولان ارشد بسیج و سازمان بسیج ورزشکاران انجام می‌شود.

وی با اشاره به میزبانی شهرستان نجف‌آباد در برگزاری این همایش گفت: شهرستان نجف‌آباد در عرصه ایثار و شهادت رتبه برتر کشور را دارد و در عصره ورزشی فعالیت‌های شاخص داشته و نیروهای متعهد ورزشی را تربیت کرده است.

سیروس محمودی، فرماندار شهرستان نجف‌آباد نیز در ادامه این جلسه با خیرمقدم به میهمانان گفت: شهرستان نجف‌آباد مهد پرورش علما،دانشمندان و ورزشکاران بزرگ کشور و جهان بوده که باید این ظرفیت‌ها به جهان معرفی شوند.

وی افزود: الگوگیری از شهدای ورزشکار و ورزشکاران متعهد بستری برای رشد و پیشرفت ورزشکاران و تقویت ارزش‌های اسلامی و انقلابی می‌شود.

انتهای پیام

منبع:تسنیم

همچنین بخوانید:

دیدگاهتان را بنویسید

توجه: از انتشار نظرات توهین آمیز معذوریم.