سرویس: غیر تولیدی » نقلی 12:00 - یکشنبه 25 آبان 1393

استاندار اصفهان:

25 آبان در دفتر خاطرات مردم اصفهان جاودانه خواهد ماند

استاندار اصفهان با گرامیداشت یاد شهدای والامقام هشت سال دفاع مقدس در پیامی به مناسبت 25 آبان روز حماسه و ایثار مردم اصفهان، گفت: بی‌شک 25 آبان، روز پرافتخار بر دفتر خاطرات مردم ایران زمین و دیار نصف جهان جاودانه خواهد ماند.

به گزارش اصفهان شرق؛ به نقل از اداره‌کل روابط عمومی استانداری اصفهان، رسول زرگرپور در پیامی با گرامیداشت سی و دومین سالروز تشییع پیکر 370 شهید گلگون‌کفن در خطه شهیدپرور اصفهان، آورده است: حماسه دلاوری‌ها و ازخودگذشتگی‌های مردم شهیدپرور و ولایت‌مدار اصفهان در روز 25 آبان سال 61 با تشییع پیکرهای گلگون کفن بیش از 370 شهید عملیات محرم بر همگان جلوه‌گر شد.

در بخش دیگری از این پیام آمده است: به پاس رادمردی‌ها، ایثارگری‌ها و حماسه‌آفرینی‌های رزمندگان خطه ایثار و مقاومت، این روز به روز حماسه و ایثار استان اصفهان نام‌گذاری شده است و تاریخ شکوهمند و حماسه آفرینی مردم انقلابی اصفهان در این روز به اوج خود رسید.

استاندار اصفهان در ادامه این پیام با اشاره به بیانات حضرت امام خمینی (ره) در این خصوص که فرمود «در کجای دنیا می‌توانید جایی را مثل اصفهان پیدا کنید، همین چند روز پیش فقط در شهر اصفهان حدود 370 شهید را تشییع کردند.» در پیام خود آورده است: مردم اصفهان با تشییع شکوهمندانه بیش از 370 شهید در روز 25 آبان سال 1361، این استان را سرآمد شهادت و ایثار کردند.

در بخش دیگری از این پیام تصریح شده است: مردم اصفهان این روز را در تاریخ دوران دفاع مقدس و سرزمین پرافتخار اصفهان ثبت و ماندگار کردند و بی‌شک 25 آبان، روز پرافتخار بر دفتر خاطرات مردم ایران زمین و دیار نصف جهان جاودانه خواهد ماند.

استاندار اصفهان در ادامه این پیام با گرامی‌داشت سی و دومین سالگرد این حماسه جاویدان و پرافتخار و ادای احترام به 23 هزار شهید سرافراز و 47 هزار جانباز دلاور استان اصفهان و تمامی خانواده‌های صبور شهیدان، جانبازان، آزادگان و ایثارگران، بر ادامه راه نورانی شهدا تا رسیدن به آرمان‌های بلند رهبر کبیر انقلاب اسلامی و معمار جمهوری اسلامی ایران حضرت امام خمینی (ره) تحت زعامت رهبر معظم انقلاب تاکید و همگان را به پاسداشت این روز ارزشمند دعوت کرد.

در پایان این پیام بیان شده است: مسئولان و مدیران اجرایی استان اصفهان همگام با دولت‌مردان دولت تدبیر و امید بتوانند در مسیر عدالت‌طلبی، دین‌مداری و از خود گذشتگی شهدا تا رسیدن به اهداف متعالی مورد انتظار آنان گام بردارند.

انتهای پیام

منبع:فارس

 

همچنین بخوانید:

دیدگاهتان را بنویسید

توجه: از انتشار نظرات توهین آمیز معذوریم.