سرویس: غیر تولیدی » نقلی 07:00 - یکشنبه 25 آبان 1393

عضو شورای اسلامی اصفهان:

پیوست فرهنگی برای ایستگاه‌های مترو اصفهان تهیه شود

عضو شورای اسلامی شهر اصفهان گفت: تهیه پیوست فرهنگی برای مترو اصفهان واجب بوده و پیش از اینکه برای مترو در اصفهان مشکل فرهنگی به وجود بیاید باید در راستای تهیه پیوست فرهنگی برای این پروژه اقدام شود.

به گزارش اصفهان شرق؛ عدنان زادهوش در شصت و دومین جلسه علنی شورای اسلامی شهر اظهار کرد: بیش از یک دهه است که شاهد آغاز عملیات پروژه مترو در شهر اصفهان هستیم و در حال حاضر قرار است که بخشی از فاز نخست خط یک مترو اصفهان در آذر به صورت آزمایشی به بهره‌برداری برسد.

وی با بیان اینکه تاریخ‌های دقیق در راستای بهره‌برداری از پروژه‌های شهری باید به مردم اعلام شود و مردم باید یاد بگیرند که به صورت دقیق به مردم پاسخگو باشند، افزود: تهیه پیوست فرهنگی برای مترو اصفهان واجب بوده و پیش از اینکه برای مترو در اصفهان مشکل فرهنگی به وجود بیاید، باید در راستای تهیه پیوست فرهنگی برای این پروژه اقدام شود.

عضو شورای اسلامی شهر اصفهان تصریح کرد: فرهنگ استفاده از مترو را باید پیش از راه‌اندازی آن به مردم آموزش بدهیم و برای ایجاد فضایی مناسب نماز‌خانه در ایستگاه‌های مترو اصفهان اقدامات لازم صورت پذیرد و باید نسبت به ایجاد فضا‌های معنوی در ایستگاه‌های مترو اقدام شود.

وی با بیان اینکه ایستگاه‌های مترو اصفهان نباید برای شهروندان استرس‌زا باشد، گفت: باید نسبت به تهیه پیوست سلامت برای این پروژه اقدام شود و اگر لازم باشد آسانسور در این پروژه دیده شود.

زادهوش با بیان اینکه باید برای گام‌های بعدی مترو از ظرفیت‌های بخش خصوصی استفاده شود، خاظرنشان کرد: اصفهان نباید در راستای خطوط دیگر مترو عقب‌تر از شهر‌های دیگر کشور باشد و  شایسته نیست که اصفهان در راستای اجرا و راه‌اندازی چنین پروژه‌هایی عقب‌تر از سایر شهر‌ها باشد.

انتهای پیام

منبع:تسنیم

دیدگاهتان را بنویسید

توجه: از انتشار نظرات توهین آمیز معذوریم.