سرویس: تولیدی » خبر پوششی 07:47 - جمعه 23 آبان 1393

در آستانه 25 آبان:

چهارمین یادواره 39 شهید روستای کفران بخش بن رود برگزار شد

دکتر کامران در این مراسم ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدای هشت سال دفاع مقدس، عزت و استقلال امروز کشور را نتیجه رشادت ها و دلاوری های رزمندگان طی هشت سال جنگ تحمیلی عنوان کرد.

به گزارش خبرنگار اصفهان شرق از ورزنه: چهارمین یادواره 39 شهید روستای کفران بخش بن رود و به یاد پاسدارشهید محسن دری که در سانحه اخیر هواپیمایی ایران 140 به شهادت رسید مراسمی باحضور دکتر کامران، مسئولین محلی، خانوادهای معظم شهدا و جمع کثیری از مردم در سالن چند منظوره صالحین همین روستا برگزار گردید.

IMG_7770
درابتدا محمودی مسئول حفظ آثار و ارزشهای دفاع مقدس استان اصفهان با بیان اینکه راه و خاطره شهدا سرمشق نسل امروز است، گفت: آنچه امروز باید بدانیم این است که چگونه با تکیه بر فرهنگ ایثار و شهادت راه و مسیر خود را انتخاب کنیم؟ امروز در شرایطی قرار داریم که باید آگاهانه و هوشیارانه قدم برداشت و باید گفت خط سرخ شهادت به منزله مشعل نورانی در این مسیر راه را از بیراهه مشخص و به ما معرفی کند.
دکتر کامران در این مراسم ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدای هشت سال دفاع مقدس، عزت و استقلال امروز کشور را نتیجه رشادت ها و دلاوری های رزمندگان طی هشت سال جنگ تحمیلی عنوان کرد.

IMG_7822
نماینده مردم اصفهان در مجلس شورای اسلامی هدف از برگزاری یادواره شهدای را، تکریم و تجلیل از جانفشانی و ایثارگری شهدایی دانست که جان خود را که مهمترین سرمایه‌شان بود، برای دفاع از اسلام و نظام، در راه خدا ایثار کردند.
وی ابراز امیدواری کرد تا جوانان با الگوپذیری از شهدا بتوانند با انواع توطئه‌ها و ترفندهای دشمنان مقابله کنند.
دکتر کامران در مورد مشکلات وپیگیریهای انجام شده در بخش بن رود وشهر ورزنه مطالبی را بیان کردند.
در ادامه فرزندان شهید محسن دری با قرائت شعری در وصف پدر شهیدشان حال وهوای خاصی را به این مراسم دادند.

IMG_7847 IMG_7861 IMG_7771 IMG_7887 IMG_7786

 

دیدگاهتان را بنویسید

توجه: از انتشار نظرات توهین آمیز معذوریم.