سرویس: غیر تولیدی » نقلی 14:00 - شنبه 24 آبان 1393

150 نخبه دانشجوی قرآن کشور معرفی شدند

در آیین اختتامیه مسابقات ملی قرآن دانشجویی سراسر کشور 150 نخبه دانشجوی قرآن کشور معرفی شدند.

به گزارش اصفهان شرق؛  مهدی یوسفی، رئیس دانشگاه پیام نور استان اصفهان در آیین اختتامیه بیست و نهمین دوره مسابقات ملی قرآنی دانشجویان سراسر کشور اظهارداشت: بیش از هزار و 200 نفر در مسابقات سراسری قران کریم امسال شرکت کردند که 450 نفر آن ها به مرحله سراسری راه یافتند و در مسابقات سراسری 150 نفر از بانوان و آقایان انتخاب شدند.

وی افزود: برگزاری این مسابقات با هدف ترویج معارف قرآنی و شناسایی و رشد استعدادهای قرآنی دانشجویان برگزار می شود که در این آزمون ها نخبگان قرآنی جوان دانشجو انتخاب و معرفی شده اند که سایر جوانان می توانند از این افراد الگو گیری  کنند.

یوسفی با بیان اینکه استان اصفهان دارای ظرفیت های ویژه در حوزه قرآنی و فرهنگی است، تصریح کرد: این ظرفیت ها باعث شده تا اینکه مسئولان کشوری این مسابقات اصفهان را به عنوان مجری و میزبان برگزاری مسابقات انتخاب کنند و برنامه ها در این شهر که مهد فرهنگ و قران است انجام شود.

وی اصلاح آیین نامه برگزاری مسابقات را از برنام ها و ابتکارات امسال در برگزاری این مسابقات اعلام کرد و گفت: ابتکارات صورت گرفته در آیین نامه مسابقات بر کیفیت مسابقات افزود و فضای قرآنی کشور  و به ویزه در بین دانشجویان را گسترش و توسعه داد.

رئیس دانشگاه پیام نور استان اصفهان اضافه کرد: برنامه های فرهنگی و جانبی برای دانشجویان شرکت کننده در این مسابقات در اصفهان پیش بینی و اجرا شد که بر کیفیت برنامه بیفزاید.

پایان پیام/

منبع:شبستان

دیدگاهتان را بنویسید

توجه: از انتشار نظرات توهین آمیز معذوریم.