سرویس: غیر تولیدی » نقلی 16:00 - جمعه 23 آبان 1393

وزير دادگستري

رسانه‌هاي اصفهان بايد با كنترل موج خبري مانع ورود رسانه‌هاي بيگانه به واقعه اسيد‌‌پاشي مي‌شدند

در زمان وقوع حوادث اسيد پاشي، رسانه‌هاي اصفهان مي‌بايست با كنترل شرايط و جو رسانه‌اي مانع ورود رسانه‌هاي بيگانه به اين جريان مي‌شدند.

به گزارش اصفهان شرق؛  مصطفي پور محمدي، وزير دادگستري جمهوري اسلامي ايران در بازديد از بيستمين نمايشگاه مطبوعات و خبرگزاري‌ها در خصوص آخرين پيگيري‌ پرونده‌هاي اسيد پاشي اصفهان گفت: مديريت اين حادثه بر عهده رسانه‌هاي اصفهان بود. اين مسئله، موضوعي بود كه كم و بيش در كشور رخ مي‌دهد و رسانه‌ها نسبت بدان آگاهي دارند.
وي افزود: دشمنان ما در اين زمينه فضا سازي بسياري كردند؛ حق آن بود كه رسانه‌ها و فرهيختگان اصفهان اين موج را كنترل و مسئله را براي مردم شفاف سازي مي‌كردند. اكثر اين پرونده‌ها كه در سال‌هاي قبل رخ داده بود به مشكلات خانوادگي، انتقام و غيره مربوط مي‌شد. اين مسائل همگي مي‌بايست توسط رسانه‌ها مطرح مي‌شد تا رسانه‌هاي بيگانه آنقدر زود به اين جريان ورود و عملا موجبات ترس برخي خانواده‌ها و بانوان اصفهاني را فراهم نمي‌كردند.
وي اظهار داشت: اين پرونده به جديت توسط مقامات اصفهان پيگيري و بررسي شد، اميدوار هستيم عوامل اين حادثه جنايت كارانه هر چه سريع تر شناسايي و اشد مجازات براي آنان در نظر گرفته شود تا براي همگان عبرتي شود.

منبع:ایمنا

دیدگاهتان را بنویسید

توجه: از انتشار نظرات توهین آمیز معذوریم.