سرویس: اجتماعی 08:23 - دوشنبه 06 آبان 1392

امام جمعه شهر ورزنه

بازدید امام جمعه شهر ورزنه از مدارس بخش بن رود

حجت الاسلام صادق زاده گفت: نباید یادگیری ما را ازهدف اصلی جدا کند و ورود به کارهای اجتماعی مانع ازاصول ومبانی اسلام شود.

DSC09647

به گزارش خبرنگار اصفهان شرق: حجت الاسلام والمسلمین صادق زاده امام جمعه بخش بن رود (شهرورزنه) در بازدید دوره ای خود ازمدارس بخش بن رود از دبیرستان دخترانه معراج قورتان بازدید بعمل آورد.

دراین بازدید که صادقی بخشدار، مهندس عطایی شهردارشهر ورزنه ، همچنین معاونت پرورشی اداره آموزش وپرورش منطقه بن رود و جمعی ازفرهنگیان وروحانیون منطقه حضور داشتند، حجت الاسلام صادق زاده با اهمیت دانستن یادگیری علم اظهارداشت:علم ویادگیری بسیار ارزشمند است که بزرگان ما را به فراگیری علم و دانش و تعلیم دادن آن به دیگران شفارش کرده اند اما  نباید  یادگیری ما را ازهدف اصلی جدا کند و ورود به کارهای اجتماعی مانع ازاصول ومبانی اسلام شود.

وی به نقش بسیارمهم مادری اشاره کرد و بیان نمود: هدف ازیادگیری تقوی وتربیت است که حضرت زهرای مرضیه (س)الگو وسرآمد همه بانوان این گیتی است او با وظیفه مادری خود فرزندانی را تربیت و تحویل جامعه داد که تمسک به آنها سعادتمندی دنیا وآخرت را برای انسان ها به ارمغان می آورد اصل کارشما درآینده مادری است وتربیت فرزندانی صالح وباتقوی برای آینده این جامعه اسلامیست.

DSC09800

حجت الاسلام صادق زاده درادامه افزود: همیشه به یاد خدا باشید و خدا را در کارها در نظربگیرید و برارتباط با او در تمام مراحل زندگی بیفزایید، به ظاهر و باطن خود اهمیت بدهید چرا که این دو مکمل یکدیگر هستند و در ظاهرو باطن خدا را فراموش نکنیم.

وی راه سعادت انسانهارادرعلم وتقوی برشمرد و گفت: دوبال علم وتقوی راه رسیدن به خدا وسعادت بشریت است جوان باید درکناریادگیری با تقوی باشد جوان باتقوی ومتدین دیگر گوشه نشین وخموده وافسرده نیست بلکه با یک شادابی ونشاط قله های پیشرفت رافتح خواهد کرد.

درابتدای جلسه واصف پورمدیر دبیرستان دخترانه معراج قورتان ضمن خوش آمدگویی به حضار گزارشی ازفعالیت های علمی وفرهنگی مجتمع رابیان نمود.

لازم به ذکر است نماز ظهر وعصر باحضور دانش آموزان به امامت حجت الاسلام صادق زاده اقامه گردید.

IMG_2183  DSC09726 DSC09689 DSC09626  DSC09657

 

همچنین بخوانید:

دیدگاهتان را بنویسید

توجه: از انتشار نظرات توهین آمیز معذوریم.