سرویس: سیاسی » دولت و مجلس 12:00 - جمعه 23 آبان 1393

عضو کمیسیون امنیت ملی مجلس عنوان کرد:

آخرین بررسی‌های کمیسیون امنیت ملی مجلس درباره حادثه اسیدپاشی

عضو کمیسیون امنیت ملی مجلس شورای اسلامی گفت: پیرامون حادثه اسیدپاشی برای اصفهان جوسازی کردند زیرا اصفهانی‌ها برای حیثیت خود خیلی ارزش قائل هستند و هر کسی که این جرم را مرتکب شده، اصفهانی نیست.

به گزارش اصفهان شرق؛ حسن کامران در جمع خبرنگاران پیرامون حادثه اسیدپاشی در اصفهان اظهار کرد: پیرامون حادثه اسیدپاشی برای اصفهان جوسازی کردند زیرا ما در کمیسیون امنیت ملی این موضوع را بررسی کردیم و متأسفانه رسانه‌ها به غلط منتشر کردند که 6 مورد اسیدپاشی در اصفهان رخ داد، در صورتی که 4 مورد بود و بعد منتشر کرد که علیه بدحجابی بوده اما این مسئله نیز صحت نداشت.

وی با بیان اینکه ماهواره‌ها نیز در این اتفاق فرافکنی کردند و اعلام می‌کردند که هر لحظه در اصفهان اسیدپاشی صورت می‌گیرد، افزود: این موضوع اسیدپاشی سال‌های قبل هم در همه استان‌ها و حتی در خارج از کشور و از جمله انگلیس رخ داده است.

عضو کمیسیون امنیت ملی مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: اصفهانی‌ها برای حیثیت خود خیلی ارزش قائل هستند و هر کسی که این جرم را مرتکب شده، اصفهانی نیست اما با این حال کسی که این جرم را مرتکب شده باید هرچه سریعتر دستگیر شده و به اشد مجازات محکوم شود.

وی بیان کرد: این رسانه‌های خارجی زمانی که بحث آمنه بود، گفتند که چرا می‌خواهید برخورد کنید و اکنون که حادثه اسیدپاشی رخ داده، می‌گویند چرا دستگیر نمی‌کنید.

کامران خاطرنشان کرد: با توجه به این شایعه‌پراکنی که پیرامون حوادث می‌شود، باید فضای مجازی را به دست‌آوریم که اکنون در این زمینه مشکل داریم.

منبع: تسنيم

همچنین بخوانید:

دیدگاهتان را بنویسید

توجه: از انتشار نظرات توهین آمیز معذوریم.