اصفهان شرق

شهری با نام ایثار و شهادت سزاوار چشم پوشی برخی دولتمردان از نظر نیست

کدخبر: 42016
1393/08/22 در ساعت 23:03

به گزارش اصفهان شرق: به دنبال سفر خانواده ی 370 شهید عملیات محرم و حضور حدود 30 خانواده ی شهید از شرق اصفهان در روز 25 آبان به تهران و دیدار با برخی مسیولین رده بالای کشوری بر آن شدیم تا گفتگویی با دکتر شریعتی نایب رییس شورای شهر اصفهان داشته باشیم.

 

شریعتی با ذکر این مطلب که کم تر شهری به پای اصفهان از نظر ایثار و فداکاری رسید که روزی را به نام روز ایثار و شهادت بر آن قرار دهند اظهار داشت: اصفهان همیشه یار و یاور نظام بوده و هست و با قداست شهدا نامش به جهت حضور دلاورانه فرماندهان و رزمندگان بر تارک ایران می درخشد.

نایب رییس شورای شهر اصفهان با اظهار ناراحتی از برخی چشم پوشی ها از مشکلات این شهر گفت: حق این نیست که نسبت به استان های دیگر در بحث ارومیه تا این حد پیگیری بشود به گونه ای که 700 میلیارد تومان بودجه برایش مصوب شود و اصفهان با حضور فعال و مخلص رزمندگان در دوران جنگ در این زمان که از مشکل کم آبی و خشکسالی رنج می برد از چشم برخی دولتمردان پنهان بماند.

وی با تشکر از دفتر سیاسی امنیتی استانداری اصفهان- شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی- بنیاد شهید و شورای شهر اصفهان در هماهنگی سفر خانواده شهدا به تهران در روز شنبه 24 آبان تصریح کرد: امید آن داریم تا بتوانیم دین خدا را به خانواده ی شهدا که نماد بصیرت و ایستادگی می باشند ادا کنیم.

شریعتی در پایان گفتگو مراتب قدردانی از شورای شهر تهران را داشت.