سرویس: اخبار شهرستان » جرقویه علیا 03:32 - جمعه 23 آبان 1393

در جلسه شورای اداری حسن آباد مطرح شد:

قول مساعد فرماندار در رسیدگی به مناطق محروم

مشکلات شهر در جلسه ای در شهرداری با حضور فرماندار, اعضای شورا, بخشدار و مدیریت آموزش و پرورش مطرح شد.

به گزارش خبرنگار اصفهان شرق در جرقویه علیا: در این جلسه حسین ایروانی ضمن خوشامد گویی و خیر مقدم به حضار به بیان مشکلات موجود در شهر پرداخت و گفت: موانع موجود در طرح آزادسازی معابر, نیمه تمام ماندن طرح روشنایی ورودی و خروجی شهر و ورودی شهرک فجر که عملیلت پایه گذاری آن انجام شده از مشکلاتی است که باید هر چه زودتر به آن رسیدگی کرد.

DSC02779

شهردار شهر حسن آباد ایجاد سیل بند در ورودی شهر جهت جلوگیری از بروز سیل در مواقع بارندگی و هدایت آب های سطحی به مکان مناسب, جمع آوری نخاله های ساختمانی اطراف شهر که مراحل اداری آن انجام شده ولی عملیلتی نشده است را از دیگر مشکلات در سطح شهر اعلام کرد.

فرماندار شهرستان اصفهان در خصوص رفع این مشکلات سخنانی ایراد و قول مساعد داد که به مشکلات منطقه محروم جرقویه علیا و شهر حسن آباد رسیدگی و مسائل به ارگانهای مربوطه ارجاع داده خواهد شد.

DSC02777

گفتنی است دیگر مشکلات در زمینه ی آسایش مردم شهر به قرار زیر است:

صدور سند مالکیت زمین ها و ساختمان های شهر حسن اباد که در سال 91 پیگیری های ان صورت گرفته ولی اداره ثبت و مسکن اقدامی نکرده اند, مشکل مسکن مهر بعلت نامناسب بودن مکان مردم رقبت به ساخت و ساز نمی کنند, ایجاد ساختمان جدید دانشگاه پیام نوربا توجه به اینکه زمین به دانشگاه داده شده است و وجود قنواتی مخروبه در اطراف منازل مسکونی که باعث ناراحتی اهالی محله شده و مکاتباتی با اداره جهاد صورت گرفته ولی اقدامی صورت نگرفته است.

همچنین بخوانید:

دیدگاهتان را بنویسید

توجه: از انتشار نظرات توهین آمیز معذوریم.