سرویس: اخبار شهرستان » جرقویه علیا 03:20 - جمعه 23 آبان 1393

با حضور فرماندار شهرستان اصفهان:

کانون بانوان شهر حسن آباد رسما افتتاح شد

کانون بانوان شهر حسن آباد با حضور فرماندار و مسئول کانون بانوان شهرستان اصفهان رسما راه اندازی شد.

به گزارش خبرنگار اصفهان شرق در جرقویه علیا: کانون بانوان شهر حسن آباد وابسته به شهرداری با حضور مسئولین استانی و محلی جرقویه علیا و همچنین جمعی از بانوان شهر حسن آباد رسما افتتاح شد.

DSC02743
در این جلسه ابتدا ایروانی ضمن خیر مقدم به مهمانان و حضار در مورد اهمیت کانون بانوان و همچنین مشکلات موجود در این کانون سخنانی ایراد کرد.
فرماندار شهرستان اصفهان ضمن تقدیر و تشکر از دست اندرکاران این کانون اظهار داشت: در حوزه فرهنگی باید اولویت ها را مد نظر داشت و بدانیم که وارد شدن در موضوعات کلی ما را از پرداختن به جزئیات باز می دارد.

DSC02774

فضل الله کفیل افزود: امروز در جامعه ما آسیب های اجتماعی وجود دارد که باید در اولویت قرار داده شود مثل بحث ماهواره، طلاق، مواد مخدر که متاسفانه در بین بانوان در حال رشد می باشد و کانون بانوان و مراکز فرهنگی باید به طور جد وارد صحنه شوند تا بتوان رشد این اسیب ها را کند کرد.
وی خاطرنشان کرد: کانون ها باید شناسنامه فرهنگی داشته باشند تا بتوان با اطلاعات جمع آوری شده اقدامات پیشگیرانه را انجام داد و با این کار ظرفیت های فرهنگی شناسایی شده و در این مورد می توان اقدامات لازم را به طور عملی به کار برد.

DSC02755 DSC02759 DSC02760 DSC02749

یک نظر در مورد “کانون بانوان شهر حسن آباد رسما افتتاح شد”

  1. حسن ابادی گفت:

    کانون داشتن مهم تنیست کار و فعالیت مفید کردن مفید است تا ببینیم چه کار می کنند

دیدگاهتان را بنویسید

توجه: از انتشار نظرات توهین آمیز معذوریم.