سرویس: اخبار شهرستان » براآن شمالی 02:56 - جمعه 23 آبان 1393

با حضور دهیاران بخش مرکزی:

برگزاری دوره آموزش قراردادها و پیمان های دهیاری ها و روستا های بخش مرکزی

مدرس دانشگاه هدف از برگزاری این دوره آموزشی را آشنایی با اصول قرارداد ها و تنظیم اجرای مالی عنوان کرد

به گزارش خبرنگار اصفهان شرق  از بخش مرکزی: این دوره که در محل دفتر دهیاری روستای حیدر آباد انجام شد: محمدرضا قمر شوشتری به تقسیم بندی معاملات دهیاری هادر خصوص قرار دادها و پیمان ها ی دارای ضوابط خاص اشاره کرد و تشریح نمود: این دوره قرارداد ها در سی بخش استان اصفهان برگزار می شود.

DSC02071_resize
قمری شوشتری مدرس دانشگاه هدف از برگزاری این دوره آموزشی را آشنایی با اصول قرارداد ها و تنظیم اجرای مالی عنوان کرد و افزود: طبق آئین نامه مصوب هیئت وزیران در سال 1377 و با توجه به منابع محدود با ایجاد نظم و انطباق مالی که از طریق رعایت قوانین و مقرارات حاصل می شود ، دهیاری ها موظف به پیروی از اهداف مشخص شده قانونی هستند.

DSC02069_resize
وی تصریح کرد: در این دوره های آموزشی دهیاران و اعضای شوراهای اسلامی روستاهای بخش مرکزی اصفهان آشنایی با وظایف، تشکیلات و جایگاه دهیاری ها، قوانین و مقررات ساخت و ساز و امور اراضی در روستا، آشنایی با طرح ها و پروژه های عمرانی، قوانین مالی و معاملاتی دهیاری ها و قانون محاسبات و آشنایی با طرح های هادی روستایی را آموزش می بینند.
گفتنی است؛ این جلسه باحضور 50 نفر از اعضای دهیاری ها و شورا های بخش مرکزی برگزار شد و در پایان گواهی آموزشی به آنها اعطاء گردید.

DSC02092_resize DSC02086_resize DSC02079_resize DSC02073_resize

همچنین بخوانید:

دیدگاهتان را بنویسید

توجه: از انتشار نظرات توهین آمیز معذوریم.