سرویس: اجتماعی 20:49 - دوشنبه 06 آبان 1392

در تالار اجتماعات شهر هرند برگزار می شود

سلسه مباحث آسیب شناسی اجتماعی با حضور استاد دهنوی

همایشی با موضوع سبک زندگی و پیشگیری از آسیب های اجتماعی در تالار اجتماعات شهر هرند با دعوت از حجت الاسلام دهنوی برگزار می شود.

A0874575

 

به گزارش اصفهان شرق به نقل از صاحب:  همایش سبک زندگی و پیشگیری از آسیب های اجتماعی خانواده با حضور حجت الاسلام دهنوی مشاور خانواده و کارشناس برنامه ی گلبرگ برگزار می شود.

زمان برگزاری این همایش روز سه شنبه  راس ساعت 12 و 15 دقیقه و با دعوت از کلیه خانواده ها در تالار اجتماعات شهر هرند می باشد.

شهبازی شهردار هرند در این زمینه گفت: با توجه به نیاز خانواده ها به آموزش هایی در خصوص مباحث مختلف زندگی می بایست در این زمینه کارگروههای آموزشی منسجمی را در موضوعات آسیب پذیر خانواده  راه اندازی کنیم.

وی افزود: لزوم روی آوردن به کارگاههای پیشگیری از آسیب های اجتماعی بودن آسیب در شهر و منطقه نیست بلکه ما به دنبال پیشگیری و پیش بینی خطرات احتمالی و آشنایی شهروندان در مواجه با این موارد هستم.

شهردار هرند با تاکید بر مباحث و کارگاههای مورد بحث بیان کرد: شهرداری طرح جامعی در حوزه های مختلف زندگی مانند: فرهنگ، روانشناسی، اقشار و کودکان تا سالمندان با موضوعات جامع در زمینه ی پیشگیری در دست مطالعه دارد و به امید اجرا در سطح منسجم و فراگیر است.

در پایان یادآور شد: همایش سبک زندگی به همت شهرداری، مرکز فرهنگی امام زاده اسحاق و اداره ورزش و جوانان هرند با هدف شرکت جوانان و آشنایی با مباحث پیشگیری آسیب ها ی اجتماعی برگزار خواهد شد تا بتوان قدمی مثبت در این رابطه گذاشته شود.

 

 

یک نظر در مورد “سلسه مباحث آسیب شناسی اجتماعی با حضور استاد دهنوی”

  1. هرندی-م گفت:

    خیلی دوست داشتم حاج آقا دهنوی را از نزدیک ببینم و با ایشان در این مورد صحبت کنم ولی برایم غیر باورانه بود که الان در شهر خودم هرند ایشان را می بینم.

دیدگاهتان را بنویسید

توجه: از انتشار نظرات توهین آمیز معذوریم.