سرویس: اخبار شهرستان » براآن جنوبی 09:15 - یکشنبه 25 آبان 1393

بخشدار بخش مرکزی:

شورای فرهنگ عمومی در بخش مرکزی راه اندازی می شود

بخشدار بخش مرکزی از راه اندازی شورای فرهنگ عمومی در آینده ی نزدیک در بخش مرکزی خبر داد.

محمدی در گفتگو با اصفهان شرق در رابطه با ایجاد و برنامه های فرهنگی در سطح بخش مرکزی با بیشترین تراکم روستا و جمعیت اظهار داشت: روحانیون بر اساس نیاز های اصلی در هر منطقه، به صورت هنرمندانه و آگاهانه صحبت کنند تا بتوان به صورت ریشه ای در خصوص معضلات فرهنگی اقدام کرد.
بخشدار بخش مرکزی مربیان پرورشی را در آماده سازی رفتار فرزندان از کودکی تا جوانی موثر دانست و خاطر نشان کرد: مربیان می بایست با برنامه ای جامع و علمی با دانش آموزان صحبت کنند و توانایی خود را در بحث آموزش بالا ببرند تا به نحو احسنت و با متدهای بومی و فرهنگی نیاز قشر جوان جامعه را بر آورده کنند.
وی به افراد دغدغه مند در بخش مرکزی در نبود امام جمعه در برخی شهرها اشاره و گفت: مسلما امام جمعه محوری برای اتصال بین مسئولین و مردم می باشند ولی در براآن جنوبی و شمالی علی رغم نبود نهاد مقدسی امام جمعه می توان از افراد آگاه و دغدغه مند در رفع مشکلات و موانع استفاده لازم برد.
محمدی از راه اندازی شورای فرهنگ عمومی در بخش مرکزی خبر داد و تصریح کرد: بخش مرکزی با 82 روستا و شهر متراکم ترین بخش شهرستان اصفهان است که با ایجاد شورای فرهنگ عمومی و ارسال یک نخسه برای کلیه ی مناطق این بخش، طرحی کامل و جامع در زمینه ی راه اندازی این شورا می باشد.

وی از پیگیری در رابطه با برگزاری نماز جمعه در شهر زیار و برپایی این رکن مهم دینی در آینده خبر داد.

همچنین بخوانید:

دیدگاهتان را بنویسید

توجه: از انتشار نظرات توهین آمیز معذوریم.