سرویس: اخبار شهرستان » جرقویه سفلی 08:44 - یکشنبه 25 آبان 1393

امام جمعه شهر نصر آباد گفت:

ماهواره منشاء بدعت و تعریض آن در جامعه است

امام جمعه شهر نصر آباد جرقویه سفلی گفت: گسترش ماهواره ها در بین خانواده ها در به وجود آمدن و نشر بدعت ها در مراسم مذهبی نقش اساسی دارد.

به گزارش اصفهان شرق: حجت الاسلام علیرضا فرهنگ با ذکر بدعت های وارد شده در دین و مراسم های مذهبی اظهار داشت: هر چیزی که در دین اسلام و سخن ائمه نبوده و به مرور وارد دین شده است و تاثیر منفی بر مذهب می گذارد، بدعت نام دارد و در این مسیر می توان ماهواره ها را جزء عوامل تاثیر گذار در این رابطه نام ببریم.
امام جمعه شهر نصر آباد ماه محرم را فرصتی برای آشنا کردن خانواده ها با سبک زندگی اسلامی دانست و افزود: شبهات بسیاری از طریق رسانه های بیگانه در بین جوانان رواج پیدا می کند و ماه محرم فرصت خوبی است که با استفاده از سخنرانی ها و استفاده از روحانیت منطقه سبک زندگی اسلامی را در بین مردم رواج دهیم.
وی ریشه یابی بدعت ها را در ارائه راهکار موثر دانست و خاطر نشان کرد: متاسفانه در برنامه های فرهنگی بودجه ی کافی در نظر گرفته نمی شود و این در حالی است که در مقابله با برخی بدعت های وارده به دین طبق آیات و روایات می بایست با تعقل و درایت عمل کرد تا ریشه ای حل شود.
فرهنگ روحانیت حاضر در منطقه را از ظرفیت های مثبت جهت آشنایی با فرامین اسلامی برای خانواده ها در ایام محرم و صفر ذکر کرد.

همچنین بخوانید:

دیدگاهتان را بنویسید

توجه: از انتشار نظرات توهین آمیز معذوریم.