سرویس: غیر تولیدی » نقلی 18:30 - چهارشنبه 21 آبان 1393

رئیس گروه بهداشت آموزش و پرورش اصفهان عنوان کرد

راه‌اندازی 2 پایگاه سلامت دانش‌آموزی در شهر اصفهان

رئیس گروه بهداشت و سلامت اداره کل آموزش و پرورش استان اصفهان گفت: در حال حاضر دو پایگاه سلامت دانش‌آموزی در ناحیه یک و ناحیه سه آموزش و پرورش شهر اصفهان راه‌اندازی شده است.

به گزارش اصفهان شرق؛ سعید باقری با اشاره به اهمیت راه‌اندازی پایگاه‌های سلامت دانش‌آموزی در تمام ادارات آموزش و پرورش استان اظهار داشت: راه‌اندازی دو پایگاه سلامت دانش‌آموزی در ناحیه یک و ناحیه سه آموزش و پرورش شهر اصفهان از مهم‌ترین اقدامات صورت گرفته آموزش و پرورش در راستای ارتقای سلامت دانش‌آموزان محسوب می‌شود.

وی به نحوه فعالیت پایگاه‌های سلامت دانش‌آموزی اشاره کرد و ادامه داد: معاینه و غربالگری دانش‌آموزان در پایگاه‌های سلامت دانش‌آموزی صورت می‌گیرد و همچنین آموزش مباحث بهداشتی به ویژه در راستای سلامت دهان و دندان در این پایگاه‌ها به دانش‌آموزان ارائه می‌شود.

رئیس گروه بهداشت و سلامت اداره کل آموزش و پرورش استان اصفهان با اشاره به یکی از مهم‌ترین برنامه‌های آموزش و پرورش استان در این حوزه تصریح کرد: ایجاد و راه‌اندازی پایگاه‌های سلامت دانش‌آموزی در تمام ادارات آموزش و پرورش سراسر استان در دستور کار این اداره قرار دارد.

این مسئول با تاکید بر اینکه البته ایجاد و راه‌اندازی این پایگاه‌ها در گرو صدور مجوز برای نیروی انسانی و تأمین اعتبارات مورد نیاز است، اضافه کرد: امیدواریم که در آینده با فراهم‌سازی شرایط مورد نیاز تمام ادارات آموزش و پرورش استان به پایگاه‌های سلامت دانش‌آموزی مجهز شوند.

باقری تاکید کرد: ارتقای سلامت دانش‌آموزان در زمینه‌های مختلف به ویژه در حوزه سلامت دهان و دندان از رویکرد‌های آموزش و پرورش در راستای ایجاد و راه‌اندازی پایگاه‌های سلامت دانش‌آموزی است.

انتهای پیام

منبع:فارس

همچنین بخوانید:

دیدگاهتان را بنویسید

توجه: از انتشار نظرات توهین آمیز معذوریم.