سرویس: غیر تولیدی » نقلی 14:39 - چهارشنبه 21 آبان 1393

رئیس هیئت بسکتبال اصفهان خبر داد/

پمینا، نماینده اصفهان در لیگ برتر بسکتبال/ بومی‌های اصفهان در لیگ بازی می‌کنند

رئیس هیئت بسکتبال استان اصفهان گفت: با تلاش‌های صورت گرفته توانستیم شرکت پمینا را به عنوان نماینده اصفهان در لیگ برتر بسکتبال جایگزین ذوب‌آهن و فولاد ماهان کنیم.

به گزارش اصفهان شرق؛محسن صادق‌زاده درباره حضور نماینده جدید اصفهان در سوپرلیگ برتر بسکتبال، اظهار کرد: باشگاه ذوب‌آهن به گفته مدیرعامل این باشگاه به خاطر مشکلات بازیکن خارجی این تیم نمی‌توانست در لیگ امسال شرکت کند، فولاد ماهان هم از سال گذشته مشکل داشت و حتی سال پیش هم بازیکنان بومی این تیم برای حفظ بسکتبال در اصفهان تلاش می‌کردند و بدون هیچ چشم‌داشتی برای این تیم بازی می‌کردند و دستمزدی هم دریافت نکردند.

وی بیان کرد: به هرحال تلاش‌های بسیاری شد تا اصفهان بتواند اسپانسر پیدا کرده و حتی اسپانسری قبول کرد که در هزینه‌های تیم فوتبال باشگاه ذوب‌آهن کمک کند و در عوض باشگاه ذوب‌آهن هم به فعالیت خود در بسکتبال ادامه دهد، متأسفانه به خاطر مشکلاتی که برای باشگاه ذوب‌آهن در چند هفته‌ای که پخش تلویزیون نداشت، به وجود آمد این فرد از حمایت منصرف شد.

رئیس هیئت بسکتبال استان اصفهان تصریح کرد: ما در هفته گذشته با صحبت‌هایی که با بهمن سلیمانی انجام دادیم و با هماهنگی‌های رئیس فدراسیون، توانستیم یک اسپانسر پیدا کرده و این اسپانسر امسال به عنوان متولی بسکتبال در اصفهان در لیگ برتر شرکت می‌کند.

وی افزود: شرکت پمینا امسال برای نخستین بار در عرصه ورزش سرمایه‌گذاری کرده تا ما بتواند از ظرفیت مناسب این رشته در اصفهان حمایت کند و ما امسال هم نماینده‌ای در سوپرلیگ بسکتبال کشور داشته باشیم.

صادق‌زاده اظهار کرد: متأسفانه مشکل بزرگ امسال ما این است که بازیکنان داخلی، اصفهان به شهر‌های دیگر رفته‌اند و از همین رو ما مشکلاتی در جذب بازیکن داریم و امیدوارم بتوانیم با همین تعداد بازیکن شرایط خوبی در لیگ داشته باشیم؛ ما با وجود مشکلات بسیار و کمبود‌ها، 12 بازیکن اصفهانی جذب کرده‌ایم و امکان دارد بتوانیم 3 بازیکن دیگر هم از شهر‌های دیگر به این تیم‌ اضافه کنیم.

وی خاطرنشان کرد: این تیم فقط برای حضور در لیگ و از بین نرفتن سهمیه اصفهان حاضر شده و ما باید انتظارات‌مان از این تیم در حد معقول باشد.

رئیس هیئت بسکتبال اصفهان گفت: تمام مسئولیت فنی این تیم برعهده من بوده و من سعی دارم با این بازیکنان جوان یک تصویر خوب را از بسکتبال اصفهان به نمایش گذاریم.

انتهای پیام

منبع:تسنیم

همچنین بخوانید:

دیدگاهتان را بنویسید

توجه: از انتشار نظرات توهین آمیز معذوریم.