سرویس: غیر تولیدی » نقلی 12:30 - چهارشنبه 21 آبان 1393

رئیس انجمن شرکت‌های پخش اصفهان:

۱۰۰ درصد داروی کشور از طریق شرکت‌های پخش توزیع می‌شود

رئیس هیئت مدیره انجمن شرکت‌های پخش اصفهان گفت: ۱۰۰ درصد داروی کشور و ۸۰ درصد اقلام غیر‌دارویی از طریق شرکت‌های صنعت پخش توزیع می‌شود.

به گزارش اصفهان شرق؛و به نقل از روابط عمومی اتاق بازرگانی اصفهان، حسین همتی‌نژاد در مجمع عمومی سالیانه انجمن شرکت‌های صنعت پخش ایران شعبه اصفهان که در اتاق بازرگانی اصفهان برگزار شد، به نقش شرکت‌های توزیع در بخش دارو اشاره و اظهار کرد: قبل از انقلاب داروخانه‌ها به‌صورت مستقیم داروهای مورد‌نیاز خود را تامین می‌کردند، ولی امروز شرکت‌های پخش با برنامه‌ریزی دقیق داروهای درخواستی داروخانه‌ها را در کمترین زمان در اختیار آنان قرار می‌دهد.

وی  از واگذاری بخشی از اختیارات دانشگاه علوم پزشکی به انجمن صنعت پخش خبر داد و افزود: این شرکت‌ها هم درمان و هم پیشگیری از درمان را توزیع کرده و انجمن می‌تواند در کنار دانشگاه بر استاندارد بودن اقلام دارویی و غذایی نظارت کند.

رئیس انجمن شرکت‌های پخش استان اصفهان مشارکت اعضا در تقویت این تشکل را مهم ارزیابی وبیان کرد: هر تشکل با مشارکت اعضا می‌تواند در عرصه تصمیم‌گیری‌ها موفق شوند.

وی انجمن شرکت پخش را یکی از فعال‌ترین انجمن‌های اتاق بازرگانی ایران برشمرد و گفت: این تشکل جزء تشکل‌های قانونی به ثبت رسیده اتاق بازرگانی ایران است.

مسئول کمیته تحقیق و توسعه و فناوری اطلاعات انجمن در این جلسه با اشاره به مشکلات پیش‌آمده برای معرفی محصولات بر روی خودورهای حمل کالا اظهار کرد: شرکت‌ها می‌توانند آرم انجمن را بر خودروهای حمل کالا درج کنند.

پویا ناصرپور از ارائه خدمات مشاوره مالیاتی به اعضای شرکت با کمک اداره‌کل مالیاتی استان خبر داد و افزود: خبرنامه انجمن با ارائه گزارشی از عملکرد انجمن و اخبار و گزارشات مرتبط  با صنعت پخش به زودی منتشرمی‌شود.

امیررضا مقاره‌عابد، بازرس انجمن در این جلسه گفت: انجمن در طول سال 92، 18 جلسه هیئت‌مدیره برگزار و 35 مصوبه را تصویب کرده است.

گفتنی است در این جلسه گزارشی از عملکرد درآمد و هزینه انجمن خوانده شد که با تائید اعضا روبرو شد و در ادامه این جلسه انتخاب بازرس با حضور 3 کاندید برگزار شد و مقاره‌عابد با 37 رای به‌عنوان بازرس انتخاب شد.

انتهای پیام

منبع:تسنیم

دیدگاهتان را بنویسید

توجه: از انتشار نظرات توهین آمیز معذوریم.