سرویس: غیر تولیدی » نقلی 10:00 - چهارشنبه 21 آبان 1393

در گرامیداشت علامه جعفری

همایش ققنوس اندیشه برگزار می‌شود

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد اصفهان گفت: همایش ققنوس اندیشه به منظور یادبود شانزدهمین سالگرد عروج علامه محمدتقی جعفری روز شنبه مورخ ۲۴ آبان ماه در تالار امیرکبیر دانشگاه آزاداسلامی اصفهان(خوراسگان) برگزار می‌شود.

به گزارش اصفهان شرق؛احمدعلی فروغی ابری در نشست خبری همایش ققنوس اندیشه که به منظور یادبود علامه محمدتقی جعفری برگزار می‌شود، اظهار کرد: باید به صورت مداوم زحمات کسانی که برای دین،  دیانت و انقلاب اسلامی تلاش کردند مورد توجه قرار بگیرند و این همایش به منظور شناخت رفتار و گفتار علامه محمدتقی جعفری در اصفهان برگزار می‌شود.

وی با بیان اینکه علامه جعفری همواره از دین و دیانت دفاع می‌کردند، خاطرنشان کرد: علامه به تمام اقشار جامعه توجه داشتند و همواره به دیگران توصیه می‌کردند که از خدا و وظایف خود لحظه‌ای غافل نشوند و ایشان معتقد بودند که ارزش انسان‌ها به مقام نبوده بلکه ملاک انسانیت انسان‌ها است.

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد خوارسگان با اعتقاد بر اینکه این همایش در پایداری مسائل اخلاقی در جامعه می‌تواند موثر باشد، تصریح کرد: علامه جعفری می‌گفتند که هرکسی کاری را در دنیا انجام دهد چه خوب باشد و چه بد در همین دنیا به سزا یا پاداش آن می‌رسد.

به گزارش اصفهان شرق همایش ققنوس اندیشه به منظور یادبود شانزدهمین سالگرد عروج علامه محمدتقی جعفری روز شنبه مورخ 24 آبان ماه در تالار امیرکبیر دانشگاه آزاداسلامی اصفهان(خوراسگان) برگزار می‌شود.

انتهای پیام

منبع:تسنیم

همچنین بخوانید:

دیدگاهتان را بنویسید

توجه: از انتشار نظرات توهین آمیز معذوریم.