سرویس: غیر تولیدی » نقلی 08:30 - چهارشنبه 21 آبان 1393

عضو شورای اسلامی شهر اصفهان مطرح کرد

حفاری ایستگاه مترو در میدان امام حسین (ع) با نظارت میراث فرهنگی

عضو شورای اسلامی شهر اصفهان گفت: حفاری ایستگاه متروی اصفهان در میدان امام حسین (ع) زیر نظر میراث فرهنگی صورت می‌گیرد.

به گزرارش اصفهان شرق؛ فتح‌الله معین با بیان اینکه عملیات اجرایی احداث ایستگاه مترو در میدان امام حسین (ع) از مدت‌ها پیش تا‌کنون آغاز شده است، اظهار کرد: حفاری این ایستگاه در میدان امام حسین (ع) با نظارت سازمان میراث فرهنگی اصفهان انجام می‌شود.

وی با اشاره به اینکه ایستگاه میدان امام حسین (ع) یکی از مهم‌ترین ایستگاه‌های متروی اصفهان است، اضافه کرد: در حال حاضر مشکلات میراثی این ایستگاه برطرف شده و عملیات احداث آن نیز در حال انجام است.

عضو شورای اسلامی شهر اصفهان با تاکید بر اینکه اما هنوز عملیات اجرایی احداث ایستگاه مترو در مقابل خیابان عباس‌آباد آغاز نشده است، تصریح کرد: در حال حاضر مسئولان در حال گمانه‌زنی‌های لازم برای حفاری این ایستگاه هستند که در صورت وجود مشکل نسبت به رفع آن اقدام کنند.

وی با بیان اینکه در حال حاضر آزمایش‌های متروی اصفهان انجام شده است، ادامه داد: مقرر شده است که بهره‌برداری و مسافر‌گیری آزمایشی فاز نخست خط یک متروی اصفهان در آذر ماه امسال صورت بگیرد.

معین با اشاره به اینکه رعایت الزامات ایمنی یکی از شروط بهره‌برداری از این پروژه بوده است، تاکید کرد: تمام پیش‌بینی‌های ایمنی در این پروژه انجام شده است و در زمان سفر آقای جهانگیری معاون اول رئیس جمهور یک رام قطار روی ریل قرار گرفت و از آن زمان آزمایش‌های لازم روی این پروژه انجام شد.

وی با تاکید بر اینکه مسافر‌گیری آزمایشی این پروژه برای ارائه آموزش‌های لازم به شهروندان است، افزود: مقرر شده است که فاز نخست خط یک متروی اصفهان از شهرک قدس تا پایانه مسافر‌بری کاوه در آذر ماه امسال به صورت آزمایشی مسافر‌گیری کند.

انتهای پیام

منبع:فارس

همچنین بخوانید:

دیدگاهتان را بنویسید

توجه: از انتشار نظرات توهین آمیز معذوریم.