سرویس: اجتماعی 09:55 - دوشنبه 06 آبان 1392

طی 12 ساعت گذشته در اصفهان رخ داد

تصادف مرگ بار در محور شهرضا به اصفهان

رئیس اورژانس پیش بیمارستانی دانشگاه علوم پزشکی اصفهان گفت: طی 12 ساعت گذشته در اصفهان یک حادثه مرگ خاموش و فوت دو نفر و نیز یک حادثه تصادف دلخراش و مرگ سه نفردر اصفهان رخ داد.

 

13920804000428_PhotoA

 

به گزارش اصفهان شرق:  صبح امروز در خصوص جزئیات حوادث 12 ساعت گذشته در اصفهان اظهار داشت:

حادثه گازگرفتگی یک خانواده سه نفره در خیابان کاوه اصفهان اتفاق افتاد .

صبح امروز با اعلام گزارش به مرکز اورژانس اصفهان و اقدام یک کد اورژانس به محل حادثه مشخص شد از یک خانواده سه نفره زن و شوهر هر دو براثر مسمومیت با گاز در دم جان باختند.

وی با بیان اینکه دلیل این حادثه مسمومیت با گاز و از طریق آبگرمکن خانه بوده است گفت: ظاهراً مرد خانه در حمام دچار گازگرفتگی شده است.

رئیس اورژانس پیش بیمارستانی دانشگاه علوم پزشکی اصفهان ادامه داد: مادر و فرزند که در اتاق خواب بودند دچار گازگرفتگی شدند و مادر فوت و فرزند 12 ساله خانواده دارای سطح هوشیاری بوده و به بیمارستان امین اصفهان منتقل شد.

شب گذشته در محور شهرضا به اصفهان روبه‌روی مهیار یک دستگاه تریلر با یک دستگاه رنو برخورد خواهد کرد که بر اثر این برخورد سه نفر از سرنشین داخل رنو در اثر جراحات وارده در دم فوت کردند.

وی افزود: با کمال تأسف تریلر از صحنه متوالی شده و مأموران اورژانس و هلال‌احمر پس از اعزام به محل حادثه با اجساد غیرقابل تشخیص و متلاشی شده و غیرقابل احیاء روبرو شدند.

رئیس اورژانس پیش بیمارستانی دانشگاه علوم پزشکی اصفهان تصریح کرد: شاهدان حادثه مذکور برخورد تریلر با رنو را به اورژانس گزارش کرده‌اند.

وی افزود: سرنشینان داخل رنو یک مرد 70 ساله و دو زن 60 و 40 ساله گزارش شده است.

همچنین بخوانید:

دیدگاهتان را بنویسید

توجه: از انتشار نظرات توهین آمیز معذوریم.