سرویس: غیر تولیدی » نقلی 15:00 - دوشنبه 19 آبان 1393

تیم های دوچرخه سواری اصفهان به لیگ های کشوری اعزام شدند

تیم دوچرخه سواری مردان فولاد مبارکه سپاهان به مرحله دوم سوپر لیگ جاده و تیم بانوان به مرحله دوم لیگ برتر کورسی اعزام شدند.

به گزارش اصفهان شرق؛ مرحله دوم مسابقات جاده دوچرخه سواری سوپر لیگ باشگاههای کشور از 21 آبان سال جاری به مدت سه روز در شهرستان اراک استان مرکزی برگزار خواهد شد.

تیم دوچرخه سواری باشگاه فرهنگی ورزشی فولاد مبارکه سپاهان نیز به نمایندگی اصفهان در این رقابتها حضور خواهد یافت.

حسین عسگری، موسی مصطفوی، احمد قمری، رضا حسینی، حسین ناطقی، داود فروغی، حامد جنت و سجاد هاشمی عضو تیم منتخب باشگاه دوچرخه سواری فولاد مبارکه سپاهان جهت شرکت در این دوره از رقابتها هستند که ‘کیوان لیموئی’ به عنوان سرپرست و ‘علیرضا حسینی’ به عنوان مربی آنان را همراهی خواهند کرد.

مرحله اول این رقابتها اردیبهشت امسال با شرکت 15تیم باشگاهی از سراسر کشور در دو ماده تایم تریل و استقامت جاده در شهرستان ورامین استان تهران برگزار شد.

به گفته سازمان لیگ فدراسیون دوچرخه سواری، قرار است آخرین و سومین مرحله لیگ برتر آقایان در بخش جاده در جزیره کیش برگزار شود.

همچنین تیم دوچرخه سواری بانوان کورسی هیات دوچرخه سواری استان اصفهان به نمایندگی اصفهان، عصر روز گذشته به منظور حضور در مرحله دوم لیگ برتر دوچرخه سواری بانوان کشور، اصفهان را به قصد تهران محل اصلی برگزاری این رقابتها ترک کرد.

شیوا توکلی، مهشید شهری، آذردخت محمدی و مهدیه ربیعی اعضای این تیم را تشکیل می دهند و سرپرستی این تیم نیز برعهده ‘مریم مولی دوست’ است.

مرحله دوم مسابقات لیگ برتر بانوان رشته سرعت و استقامت در بخش پیست و جاده از 17 آبان امسال به مدت چهار روز در پیست مجموعه ورزشی آزادی تهران برگزار می شود.

انتهای پیام

منبع:ایرنا

دیدگاهتان را بنویسید

توجه: از انتشار نظرات توهین آمیز معذوریم.