اصفهان شرق

هوای اصفهان به مرحله نا‌سالم نرسیده است

کدخبر: 41724
1393/08/19 در ساعت 10:30

به گزارش اصفهان شرق؛ سید مصطفی قادریان در پاسخ به این سؤال که در حال حاضر هوای اصفهان در چه وضعیتی قرار دارد، اظهار کرد: در شرایط فعلی براساس ایستگاه‌های سنجش آلودگی هوای فعال در سطح شهر، هوای اصفهان هنوز در شرایط نا‌سالم قرار نگرفته است.

وی با بیان اینکه البته غلظت آلاینده‌های جوی در سطح شهر رو به افزایش است، اضافه کرد: وضعیت هوای اصفهان در مناطق مختلف متفاوت است و شهروندان با مشاهده ایستگاه‌های سنجش آلودگی هوا می‌توانند از وضعیت جوی منطقه خود مطلع شوند.

سخنگوی اداره کل حفاظت محیط زیست استان اصفهان با تاکید بر اینکه وضعیت هوای اصفهان به گونه‌ای نیست که اطلاع‌رسانی‌های لازم را به گروه‌های حساس انجام بدهیم، تصریح کرد: مشکلاتی که در سال‌های گذشته در راستای آلودگی هوا در اصفهان داشته‌ایم، در حال حاضر در سطح شهر وجود ندارد.

وی با اشاره به اینکه شهر اصفهان هر ساله با آغاز فصل پاییز با پدیده اینورژن و وارونگی دما مواجه می‌شود، ادامه داد: به دنبال این موضوع نیز با بروز آلاینده‌های جوی در سطح شهر مواجه می‌شویم.

قادریان با بیان اینکه وضعیت هوای اصفهان به صورت شبانه‌روزی رصد می‌شود، تاکید کرد: در صورتی که ثبات و پایداری هوا و به دنبال آن افزایش آلاینده‌های جوی را در سطح شهر داشته باشیم، اطلاع‌رسانی‌های لازم را انجام می‌دهیم تا مردم و به ویژه گروه‌های حساس با مشکل مواجه نشوند.

انتهای پیام

منبع:فارس