سرویس: غیر تولیدی » نقلی 21:00 - یکشنبه 18 آبان 1393

مدیرکل حفاظت محیط زیست استان اصفهان:

وضعیت زیست محیطی اصفهان مطلوب نیست

مدیرکل حفاظت محیط زیست استان اصفهان گفت: در حال حاضر وضعیت زیست محیطی استان و کشور مطلوب نیست و امیدواریم که این وضعیت هر چه سریع‌تر بهبود پیدا کند.

به گزارش اصفهان شرق؛ حمید ظهرابی ظهر امروز در آیین شکر‌گذاری حیات مجدد زاینده‌رود که با حضور جمعی از مردم و دانش‌آموزان در کنار پل خواجو برگزار شد، اظهار کرد: در شرایط فعلی محیط زیست استان و کشور وضعیت مطلوبی ندارد.

وی به ضرورت توجه تمام مردم و مسئولان به شاخصه‌های زیست محیطی اشاره کرد و ادامه داد: امیدواریم که مردم و مسئولان با رعایت این شاخصه‌ها در راستای بهبود وضعیت محیط زیست استان تلاش کنند تا در آینده با محیط زیست با بحران مواجه نشود.

مدیرکل حفاظت محیط زیست استان اصفهان با اشاره به کاهش آب در کشور تصریح کرد: در حال حاضر مصرف آب در استان و کشور بیشتر از میزان آب موجود است و مردم و سایر عوامل مصرف باید مصرف آب خود را مدیریت کنند.

وی با بیان اینکه در برخی از استان‌های کشور با بحران آلودگی هوا و فرسایش خاک مواجه هستیم، اضافه کرد: اصفهان نیز یکی از استان‌هایی است که با آلودگی‌های جوی مواجه می‌شود و هر ساله با آغاز فصل پاییز و وارونگی دما این آلاینده‌ها افزایش پیدا می‌کند.

ظهرابی با اشاره به ضرورت همکاری تمام مجموعه‌ها و مردم با یکدیگر برای خارج شدن از این مشکلات تأکید کرد: در استان اصفهان راهکار‌های لازم برای رسیدگی به وضعیت آلودگی هوا اتخاذ شده است و وضعیت آلودگی هوای اصفهان به صورت شبانه‌روزی بررسی می‌شود.

انتهای پیام

منبع:فارس

همچنین بخوانید:

دیدگاهتان را بنویسید

توجه: از انتشار نظرات توهین آمیز معذوریم.