سرویس: غیر تولیدی » نقلی 06:00 - یکشنبه 18 آبان 1393

مدیرعامل سازمان پارک‌ها و فضای سبز شهرداری اصفهان:

هیچ آتش‌سوزی یا آسیب به درختان ناژوان رخ نداده است

مدیرعامل سازمان پارک‌ها و فضای سبز شهرداری اصفهان گفت: هیچ آتش‌سوزی یا آسیب به درختان در منطقه ناژوان رخ نداده است.

به گزارش اصفهان شرق؛احمد سلیمانی‌پور در پاسخ به این سؤال که با توجه به اینکه در روز گذشته برخی از مردم با برخی از خبرنگاران این خبرگزاری تماس گرفته و اعلام کرده‌اند که طی روز‌های گذشته با جاری شدن آب در رودخانه زاینده‌رود برخی از مردم نسبت به آتش زدن درختان ناژوان اقدام کرده‌اند و برای مردم این منطقه ایجاد مزاحمت کرده‌اند، آیا این موضوع صحت دارد یا خیر، اظهار کرد: خیر، هیچ آتش‌سوزی یا آسیب به درختان در منطقه ناژوان به وقوع نپیوسته است.

وی اضافه کرد: طی روز‌های گذشته هیچ گزارشی مبنی بر آتش‌سوزی یا حتی آسیب به درختان ناژوان یا حاشیه زاینده‌رود به ما اعلام نشده است.

مدیرعامل سازمان پارک‌ها و فضای سبز شهرداری اصفهان با بیان اینکه هرگونه گزارشی مبنی بر آتش‌سوزی یا حتی آسیب به درختان ناژوان یا حاشیه زاینده‌رود را تکذیب می‌کنیم، تصریح کرد: طی روز‌های گذشته با جاری شدن آب در رودخانه زاینده‌رود برخی از مردم با بردن کنده‌های درختان در کنار زاینده‌رود نسبت به آتش زدن این کنده‌ها اقدام کرده‌اند.

وی با تاکید بر اینکه هر آتش‌سوزی در ناژوان یا در حاشیه زاینده‌رود مربوط به کنده‌های درختان بوده است، ادامه داد: هیچ آتش‌سوزی در ناژوان و حاشیه زاینده‌رود مربوط به درختان موجود در این منطقه نبوده است و سازمان پارک‌ها و فضای سبز شهرداری با هرگونه تخلفی در راستای ورود آسیب به درختان در سطح شهر برخورد می‌کند.

انتهای پیام

منبع:فارس

دیدگاهتان را بنویسید

توجه: از انتشار نظرات توهین آمیز معذوریم.