سرویس: غیر تولیدی » نقلی 19:30 - شنبه 17 آبان 1393

هافبک تیم نفت مسجد سلیمان:

داور یار سیزدهم سپاهان بود/ به حرف دلال‌ها گوش کردم

هافبک تیم نفت مسجد سلیمان گفت: با تمام احترامی که برای باشگاه سپاهان قائل هستم باید بگویم که امروز داور به عنوان یک یار سیزدهم به تیم سپاهان کمک کرد.

به گزارش اصفهان شرق؛ میلاد زنیدپور شامگاه پنجشنبه پس از شکست تیمش برابر سپاهان اصفهان در جمع خبرنگاران رسانه‌های گروهی اظهار کرد: با تمام احترامی که من برای باشگاه سپاهان قائل هستم، باید بگویم که تیم ما خیلی خوب بازی کرد و داور به عنوان یار سیزدهم به نفع سپاهان سوت زد البته قصد توهین به اکبریان را ندارم اما او مثل یک یار اضافه‌تر به سپاهان کمک کرد.

وی بیان کرد:ما با توجه به اینکه سپاهان تیم خوب بود، نگذاشتیم سپاهان بازی خودش را انجام دهد؛ هر هفته روند رو به رشدی داریم و بهتر فوتبال بازی می‌کنیم؛ ما با این روند رو به رشد نشان می‌دهیم که می‌توانیم در لیگ بمانیم و جایگاه مناسبی پیدا کنیم.

هافبک تیم نفت مسجد سلیمان تصریح کرد: تیم ما امروز بازی خوبی انجام داد و نشان داد می‌تواند در لیگ ماندگار شود، از همین رو ما به دنبال جذب بازیکنان در نیم‌فصل هستیم تا با جذب این بازیکنان بتوانیم شرایط بهتری پیدا کنیم.

وی پیرامون اینکه او را رکوردار تعویض تیم می‌دانند، تصریح کرد: نمی‌دانم چه داستان‌هایی برای من ایجاد کرده‌اند، من به حرف دلال‌هایی گوش دادم و شرایطی پیش آمد تا از سپاهان جدا شوم و به تیم دیگری بروم.

زنیدپور افزود: همه دوست دارند که در سپاهان بمانند، برای من، محمد غلامی و خیلی افراد دیگر مشکلاتی با کرانچار داشتیم که باید جزئیات آن از رحیمی پرسیده شود.

منبع: تسنيم

همچنین بخوانید:

دیدگاهتان را بنویسید

توجه: از انتشار نظرات توهین آمیز معذوریم.