سرویس: غیر تولیدی » نقلی 15:30 - شنبه 17 آبان 1393

معاون ستاد امر به معروف اصفهان:

۲۲۰ شورای امر به معروف در مدارس اصفهان راه‌اندازی می‌شود

معاون ادارت و سازمان‌های ستاد احیای امر به معروف و نهی از منکر شهرستان اصفهان گفت: امسال ۲۲۰ شورای دانش‌آموزی امر به معروف در مدارس اصفهان راه‌اندازی می‌شود.

به گزارش اصفهان شرق؛ غلامرضا رضائی با بیان اینکه از رویکردهای مهم ستاد احیای امر به معروف شهرستان اصفهان، آموزش این فریضه الهی در مدارس بوده، اظهار کرد: این معاونت از زمان آغاز به کار، تشکیل شورای امربه معروف دانش آموزی را نیز در دستورکار خود قرار داد.

وی با تاکید به اینکه باید آموزش های کاربردی در هر رده‌ای ازمقطع ابتدایی انجام شود، تصریح کرد: برای تبیین فریضه امر به معروف در مدارس نیز آموزش‌های مختلف با محتوای خاص برای  دانش‌آموزان در نظر گرفته‌ایم.

معاون ادارت و سازمان‌های ستاد احیای امر به معروف و نهی از منکر شهرستان اصفهان بیان کرد:هدف از ترویج و آموزش‌های امربه معروف و نهی از منکر در بین دانش‌آموزان، این است که نوجوانان از سنین پایین به اهمیت و ضرورت این فریضه مهم آگاهی پیدا کرده ودر سنین بالاتر با مفاهیم اجتماعی آن آشنایی پیدا کنند.

وی با بیان اینکه امسال قصد داریم درمدارس شهرستان اصفهان  220 شورای دانش‌آموزی راه‌اندازی کنیم، گفت: در سال قبل 400 شورای دانش‌آموزی  در مدارس راه‌اندازی شد و هر ساله شوراهای جدید در این زمینه تشکیل می‌شوند .

رضائی گفت: هدف امسال ما این است که با برنامه‌تر مباحث آموزشی را دنبال کرده و برای اجرای این هدف مهم امسال به هر ناحیه آموزش و پرورش سهمیه‌هایی را برای تشکیل شورا‌های امر به معروف اختصاص داده‌ایم تا 220 شورای دانش‌آموزی در مدارس راه‌اندازی شوند.

منبع: تسنيم

همچنین بخوانید:

دیدگاهتان را بنویسید

توجه: از انتشار نظرات توهین آمیز معذوریم.