سرویس: اجتماعی 01:57 - دوشنبه 06 آبان 1392

در دبيرستان شهيد مطهري برگزار شد

برگزاري اولين جلسه شوراي مجتمع آموزشي امام علي (ع) شهر حسن آباد

شوراي مجتمع آموزشي امام علي (ع) شهر حسن آباد با حضور روساي مدارس ، ريیس انجمن اوليا و مربيان و نماينده معلمان در دبيرستان شهيد مطهري حسن آباد جرقويه برگزار شد .

به گزارش خبرنگار اصفهان شرق در جرقويه عليا روز يكشنبه جلسه شوراي مجتمع امام علي (ع) با حضور رواساي مدارس تحت پوشش ، ريئس انجمن اوليا و مربيان و نماينده معلمان در دبيرستان شهيد مطهري حسن آباد برگزار شد .

در اين جلسه ابتدا اصغر طيبي مديريت مجتمع امام علي (ع) ضمن خوشامد گويي به حضار از روند كار مجتمع سخنان كوتاهي بيان كرد .

طيبي در مورد انتخاب ريیس شوراي مجتمع  و نماينده  انجمن اوليا و مربيان در امور مالي مجتمع  نيز مطالبي ايراد كرد.

در ادامه با راي اعضا سيد حسين فاطمي بعنوان نماينده مديران و ابراهيم صادقي بعنوان نماينده انجمن اوليا و مربيان انتخاب شدند .

در ادامه  سيد حسين فاطمي مديريت دبيرستان در سخنان كوتاهي به اهداف كلي در امر آموزش اشاره كرد و گفت ما بايد به تفاوتهاي فردي افراد توجه كنيم و دانش آموزان را طبق استعداد و علايق خود مشاوره و راهنمايي دهیم و رابطه خانواده با مدرسه بايد پر رنگتر شود و برنامه اي تنظيم شود كه به  خانواده دانش اموزان سر زده  و از روند كار دانش اموزان در منازل اطلاع پيدا كنيم همچنین در صورت وجود نقص يا كاستي در صورت امكان آن را بر طرف نماييم .

در ادامه  اعضاي شورا در مورد آموزش و پرورش دانش آموزان بحث و تبادل نظر داشته و مقرر شد فرهنگ مطالعه را در  دانش آموزان تقويت كنيم و به امر آموزش توجه بيشتري شود و كارهاي حاشيه اي را تا حد امكان حذف كنيم .
DSC03619 DSC03620 DSC03622 DSC03623 DSC03628
DSC03619

 

دیدگاهتان را بنویسید

توجه: از انتشار نظرات توهین آمیز معذوریم.