سرویس: اخبار شهرستان » جرقویه سفلی 11:54 - شنبه 17 آبان 1393

در شهر نصرآباد جرقویه سفلی:

دهمین دوره مسابقات فوتبال جام شهید اسماعیلی برگزار شد

مراسم افتتاحیه دهمین دوره مسابقات فوتبال پایگاه مقاومت بسیج شهید صدوقی شهر نصرآباد، تحت عنوان جام شهید اسماعیلی، برگزار شد.

به گزارش ولی اله عرب مختاری، خبرنگار اصفهان شرق: در این دوره از مسابقات که در سطح منطقه ای برگزار شد مسئولان شهر نصرآباد و همچنین مسئولان ورزش و جوانان شهرستان و بخش جرقویه سفلی حضور داشتند.
امام جمعه نصرآباد با تاکید بر ضرورت اخلاق مداری در همه زمینه ها بویژه در میادین ورزشی، از جوانان خواست توصیه های سه گانه رهبری معظم انقلاب خطاب به جوانان ( تهذیب ، تحصیل و ورزش ) را به کار گیرند تا در دنیا و آخرت خوشبخت و سعادتمند شوند.
در این جلسه همچنین نوراله بربط ، مسوول تربیت بدنی بسیج نصرآباد، احمدرضا نیکبخت، رئیس شورای اسلامی و مجید قربانی، نائب رئیس فوتبال شهرستان اصفهان صحبت نمودند و اولین دیدار این مسابقات بین تیم های نصر و عقاب برگزار شد.

گلایه برای زمین چمن
ورزش کاران نصرآبادی از بی توجهی مسوولان به زمین چمن نصرآباد، که علیرغم هزینه های زیاد ، به علت کمبود چهار عدد پرژکتور دو سال است، بلا استفاده مانده و کسی به فکر تکمیل و افتتاح آن نیست، به شدت گلایه داشتند و درخواست نمودند، که مسوولان با توجه به این که عمر مفید چمن 5 سال است و دو سال آن بدون استفاده گذشته ، هر چه زود تر، با تامین روشنایی ، زمینه بهره برداری آن را فراهم نمایند.

Vater-Mark0000 Vater-Mark1 Vater-Mark2 Vater-Mark852 Vater-Mark5555 Vater-Mark98999 Vater-Mark424242 Vater-Mark872423

 

دیدگاهتان را بنویسید

توجه: از انتشار نظرات توهین آمیز معذوریم.