سرویس: غیر تولیدی » نقلی 11:30 - شنبه 17 آبان 1393

هافبک تیم ذوب‌آهن اصفهان:

خوشحالم که مثل کریم باقری گل زدم/ ذوب‌آهن فعل خواستن را صرف کرد

هافبک تیم ذوب‌آهن اصفهان گفت: در بین دو نیمه گل‌محمدی از بازیکنان تیم خواست پیروز شویم و نکاتی را به ما گوشزد کرد به همین دلیل پیروز شدیم.

به گزارش اصفهان شرق؛ اکبر ایمانی پیرامون پیروزی ذوب‌آهن برابر ملوان بندر انزلی، اظهار کرد: بازی سختی بود و زمین مسابقه شرایط نامناسبی داشت؛ خوشبختانه بازیکنان تلاش خودشان را انجام دادند و توانستیم یک برد شیرین در انزلی به دست آوریم.

وی بیان کرد: متأسفانه داور بازی به اشتباه یک پنالتی برای تیم ملوان گرفت که سبب ضربه خوردن تیم ما شد، معلوم نیست داوران چه مشکلی با تیم ما دارند که در هر بازی یک پنالتی اشتباه برای تیم ما می‌گیرند و این مسئله سبب ضربه زدن به تیم ما می‌شود.

هافبک تیم ذوب‌آهن اصفهان تصریح کرد: بعد از پایان نیمه نخست، تیم ما روند بهتری پیدا کرد، گل‌محمدی بین 2 نیمه با بازیکنان تیم صحبت‌هایی داشته و تأکید کرد که در این مسابقه احتیاج به برد داریم، ما هم دست به دست هم دادیم و با تلاشی که انجام دادیم، توانستیم به پیروزی دست پیدا کنیم.

وی درباره گلی که در این مسابقه به ثمر رساند، افزود: خوشبختانه توانستم یک گل زیبا برای تیمم به ثمر برسانم که از این بابت خوشحال هستم، بعد از به ثمر رساندن گل بچه‌ها می‌گفتند که مثل کریم باقری گل زدی، من هم از این موضوع خوشحالم چرا که الگوی فوتبالی من کریم باقری بوده و خوشحال هستم که توانستم مثل او گل بزنم.

ایمانی با اشاره به وقفه 10 روزه‌ای که در روند مسابقات لیگ پیش می‌آید، خاطرنشان کرد: امیدوارم این مسئله روی روند تیم ما تأثیری نداشته باشد، ما می‌توانیم با پیروزی برابر پدیده جایگاه مناسبی در جدول کسب کنیم و از طریق این جایگاه پیشرفت خوبی داشته باشیم؛ جایگاه فعلی ذوب‌آهن شایسته این تیم نیست، تیم ما خوب بازی می‌کند اما بدشانسی که می‌آوریم این است که خوب نتیجه نمی‌گیریم.

وی پیرامون مصاف آینده ذوب‌آهن برابر پدیده مشهد، گفت: این یک دیدار خانگی است، تیم پدیده جایگاهی خوبی در جدول دارد اما ما باید برای پیروزی وارد میدان شویم و با کسب این پیروزی از پایین جدول جدا شویم و به سمت صدر حرکت کنیم.

منبع: تسنيم

همچنین بخوانید:

دیدگاهتان را بنویسید

توجه: از انتشار نظرات توهین آمیز معذوریم.