سرویس: اجتماعی » علمی 11:00 - شنبه 17 آبان 1393

تازه‌های دنیای تکنولوژی را اینجا کلیک کنید

لامپ‌های “ضد سرقت” امنیت منزل‌ شما را تامین می‌کند+عکس

یک شرکت آمریکایی فعال در زمینه تکنولوژی به تازگی نوعی لامپ جدید ساخته است که علاوه بر هوشمند بودن به عنوان هشدار دهنده ضد سرقت نیز عمل می کند.

به گزارش اصفهان شرق؛ یک شرکت آمریکایی فعال در زمینه تکنولوژی به تازگی نوعی لامپ جدید با نام ” BeOn” ساخته است که علاوه بر هوشمند بودن به عنوان هشدار دهنده ضد سرقت نیز عمل می کند. این در حالی است که لامپ های جدید هنگام قطع شدن برق نقش شمع و فانوس را ایفا می کند. این لامپ ها به عنوان جایگزینی برای سیستم های امنیت خانگی محسوب می شوند. همچنین حسگرهای ویژه ای که در لامپ های ضد سرقت وجود دارد، الگوهای روشنایی منزل را تقلید می کنند. بنابراین هنگامی که کاربر در بیرون از منزل و یا تعطیلات به سر می برد، لامپ های ابداعی روشنایی منزل را درست مانند زمانی که افراد در خانه حضور دارند تامین می کند و از سرقت منزل جلوگیری می کنند. علاوه بر این کاربران می توانند لامپ های ضد سرقت را به گونه ای تنظیم کنند که با شنیدن صدای زنگ منزل روشن و خاموش شود، یا اینکه در نیمه شب روشن شده و یا صدای بلند تلویزیون را به آنها هشدار دهد. همچنین در صورت قطعی برق لامپ های ابداعی از اندوخته انرژی خود استفاده می کنند و کاربران می توانند با استفاده از اپلیکیشن های گوشی هوشمند لامپ های ضد سرقت را کنترل کنند. لامپ های ابداعی نسبتا گران هستند و هر یک حدود ۲۰۰ دلار قیمت دارند.

منبع: ايمنا

همچنین بخوانید:

یک نظر در مورد “لامپ‌های “ضد سرقت” امنیت منزل‌ شما را تامین می‌کند+عکس”

  1. ضد سرقت گفت:

    سارقين حرفه ای به کرات زنگ یا سنگ به شيشه ميزنن يا کاغذ لای درمیذارن ببینن کسی خونه هست؟ پس روشن و خاموش شدن لامپ کمکی نمیکنه.
    پيشگيری از سرقت یعنی حتی اگر سارقين مطمئن باشن کسی خونه نیست نتونن وارد بشن، برای مثال سيستمهای ضد سرقت مرد نگهبان ساخت آمريکا، بر اساس روشهای سارقين طراحی میشن که ورودشونو به داخل غير ممکن کنن، پس اگر سارق نتونه واردشه، مشکلاتی مثل سرقت اموال و اسناد پر ارزش و غير قابل برگشت، سرقت و سوء استفاده از فيلم و عکسهای خانوادگی، خسارات جانی، مالی و حيثيتی نيز وجود نخواهند داشت.

دیدگاهتان را بنویسید

توجه: از انتشار نظرات توهین آمیز معذوریم.