سرویس: غیر تولیدی » نقلی 01:00 - شنبه 17 آبان 1393

فرمانده انتظامي شهرستان اصفهان اعلام کرد:

كاهش چشمگير آسيب‌ها و انحرافات در عزاداري‌هاي اصفهان

فرمانده انتظامي شهرستان اصفهان گفت: با همكاري و تعامل پرشور مسوولان هيئت‌هاي مذهبي و پليس‌ياران محرم، امسال شاهد هيچ‌گونه آسيب و انحرافي در مراسم‌هاي عزاداري دهه اول ماه محرم نبوديم.

به گزارش اصفهان شرق؛ سرهنگ حسن ياردوستي اظهارکرد: نيروي انتظامي بنابر وظيفه ذاتي خود، همه ساله با آغاز ماه محرم به منظور تامين امنيت مراسم هاي عزاداري و پيشگيري از آسيب ها و انحرافات در اين مراسم ها، طرح ها و برنامه‌هايي را در دستور كار خود قرار مي‌دهد.
وي افزود: امسال هم با رويكرد تعامل و همكاري و استفاده از نيروهاي مردمي، امنيت مراسم‌هاي عزاداري انجام گرفت و در اين راستا بيش از یک‌هزار و ۵۰۰ نفر از اعضاي هيئت‌هاي مذهبي به عنوان پليس‌يار محرم انتخاب و كاورهاي مخصوص در بين آنان توزيع شد و در جلسات مختلف، آموزش هاي لازم براي آنان ارائه گرديد.
فرمانده انتظامي شهرستان اصفهان تصریح کرد: جلسه مشترك با بيش از ۵۰۰ نفر از مسوولان هيئت‌هاي مذهبي با حضور فرمانده انتظامي استان، همكاري با شهرداري، نيروهاي بسيج، به‌كارگيري توان عملياتي و انتظامي، واحدهاي اجرايي كلانتري‌ها و پاسگاه‌ها و تشكيل جلسات منظم در خصوص پيشگيري از آسيب‌ها و انحرافات از جمله اقدامات پيشگيرانه اين فرماندهي در دهه اول ماه محرم به شمار مي آيد.
سرهنگ ياردوستي خاطرنشان كرد: خداراشکر با همكاري و تعامل و مشاركت خوب مسئولان هيئت هاي مذهبي، نيروهاي مردمي و پليس‌ياران محرم و تلاش شبانه‌روزي ماموران اين پليس، امسال شاهد هيچ‌گونه آسيب و انحرافي در عزاداري‌هاي دهه اول ماه محرم نبوديم و تمام مراسم‌های اين ايام در امنيت و آرامش كامل برگزار شد كه اميدواريم انشاءالله عزاداري هاي مردم و زحماتي كه در اين ايام از سوي مسوولان امر براي نشر و گسترش فرهنگ حسيني و بصيرت ديني به عمل آمد مورد قبول حضرت باري‌تعالي قرار بگيرد.

منبع: ايمنا

دیدگاهتان را بنویسید

توجه: از انتشار نظرات توهین آمیز معذوریم.