اصفهان شرق

مردم انقلابی شرق اصفهان شایسته ی کمک و خدمت رسانی هستند

کدخبر: 41382
1393/08/17 در ساعت 09:09

به گزارش اصفهان شرق: طی جلسه ای حجت الاسلام و المسلمین محسنی اژه ای معاون اول قوه قضائیه کشور با امام جمعه و مسئولین شهر ورزنه دیداری صمیمی داشت.
حجت السلام و المسلمین محسنی اژه ای کشور در گفتگو با حسنعلی قطبی خبرنگار اصفهان شرق در ورزنه بیان کرد: منطقه شرق اصفهان و به خصوص مناطق پایین دست دارای مردم متدین، باشناخت، انقلابی و شهید پرور است و می توان گفته هر یک از روستاهای این مناطق به نسبت جمعیت دارای شهدا، آزادگان و جانبازان زیادی هستند که همانند کل استان اصفهان نمونه است.

معاون اول قوه قضائیه شناخت سیاسی و به روز مردم شرق اصفهان از دوران حضرت امام خمینی(ره) را نمونه ی بارز انقلابی بودن آنها ذکر و گفت: قبل از انقلاب در این منطقه با مسائل سیاسی و با امام(ره) آشنا بودند و این گونه نیست که از اول انقلاب در اینجا مطرح شده باشد. امام(ره) از آن زمان مبلغین فراوانی داشت و در اینجا نام امام(ره) نام زنده ای بود و حقیقتاً این مردم شایسته کمک و شایسته خدمت هستند.

وی با ذکر این مطلب که نتوانسته ایم دین خود را به مردم و شهدای این منطقه ادا کنیم، خاطرنشان کرد: طبق نظر شخصی هر کدام از ما مسئولین در هر بخش یا در هر مسئولیتی که هستیم اگر حقیقتاً شبانه روز هم تلاش و خدمت کنیم، نتوانسته ایم دین خود را به شهدا و این مردم ادا کنیم و انشالله که خداوند توفیق صبر به مردم و مسئولان بدهد تا بتوانیم بیش از پیش خدمت رسانی به مردم را داشته باشیم.

حجت السلام صادق زاده در این جلسه پیگیری رفع مشکل مصدومین سال گذشته و نیز همراهی این قوه در خصوص جاری شدن رودخانه زاینده رود بصورت دائم با مسئولان دیگر را خواستار شد.

امام جمعه ورزنه از زحمات حجت الاسلام محسنی اژه ای و دادگستری استان در خصوص موارد مطرح شده تقدیر و تشکر به عمل آمد.

تصاویر دیدار مذکور:

IMG_7018 IMG_7023 IMG_7041 IMG_7032