سرویس: غیر تولیدی » نقلی 21:00 - جمعه 16 آبان 1393

گزارش‌های تازه از جنایات جنسی «شوالیه بی.بی.سی»

گزارش‌های تازه‌ای از رسوایی‌های جنسی ستاره تلویزیونی انگلیسی «جیمی ساویل» توسط خدمات درمان عمومی انگلیس منتشر شده ‌است.

به گزارش اصفهان شرق؛ خدمات درمان عمومی انگلیس اطلاعات تازه‌ای از جنایات جنسی «جیمی ساویل» که لقب «شوالیه» نیز به وی داده‌شده‌بود و ستاره‌ تلویزیونی دهه‌های 70 و 80 میلادی در انگلیس بود، ارائه کرد.

به نوشته «اسکای نیوز» و خبرگزاری فرانسه، پس از مرگ «ساویل» در سال 2011، گزارشاتی از جنایات جنسی و کودک آزاری‌های وی منتشر شده‌بود. خدمات درمان عمومی انگلیس اطلاعات تازه‌ای بر اساس آخرین تحقیقاتش به پلیس متروپولیتن انگلیس ارائه داده‌است.

گزارشات تحقیقات تازه خدمات درمانی انگلیس از سوءاستفاده‌های جنسی ساویل در مراکز خدمات درمان عمومی انگلیس در 12 نقطه این کشور به اضافه 11 بیمارستان در نقاط مختلف انگلیس مورد بررسی قرار گرفتند. تحقیقات در 8 مرکز درمانی دیگر نیز برای پیرامون این جنایات درحال انجام است.

این گزارش می‌گوید زمانی که ساویل نماینده مرکز سلامت انگلیس در بیمارستان‌‌های این کشور مشغول به کار بوده است، با ارتکاب بدترین جنایات از بیماران بیمارستان‌های سراسر انگلیس سوءاستفاده جنسی کرده و اضافه‌ کرده‌ است این به اصطلاح شوالیه تلویزیون انگلیس به اجساد مردگان نیز تجاوز می‌کرده‌ است.

یکی از دختران قربانی این جنایات که در آن زمان تنها 16 سال داشت در گفت‌وگویی برای شبکه‌ بی.بی.سی با شرح ماجرایی که برایش اتفاق افتاده‌بود گفت با درمیان‌ گذاشتن این ماجرا برای خانواده‌اش آن‌ها حرف وی را باور کرده اما از آنجایی که «ساویل» در آن دهه‌ها بسیار مشهور بود هیچ‌کس حرف آن‌ها را باور نمی‌کرد.

پیشتر در تیرماه سال جاری بی.بی.سی طی گزارشی اعلام کرد قربانیان «ساویل» بین 5 تا 75 سال سن داشتند.

منبع: فارس

دیدگاهتان را بنویسید

توجه: از انتشار نظرات توهین آمیز معذوریم.