سرویس: غیر تولیدی » نقلی 20:00 - پنجشنبه 15 آبان 1393

پلير اصفهاني، از قهرماني در ايران تا قهرماني در جهان

نويد برهاني؛ پديده مسابقات جهاني FIFA + تصاوير

نويد برهاني جوان اصفهاني با قهرماني در مسابقات جهاني بازي‌هاي الكترونيك نام خود را به عنوان اولين ايراني صاحب مدال در اين مسابقات به ثبت رساند.

به گزارش اصفهان شرق؛ نوید برهانی با قهرمانی در مسابقات ” ای اِس دبلیو سی” ایران توانست جواز حضور در رقابت‌های جهانی فرانسه تحت همین عنوان را کسب کند. او در مجموع ۳۲ بازیکن که در قالب ۴ گروه باهم رقابت می‌کردند توانست از مرحله گروهی در گروه “سی” بالا بیاید. در مرحله حذفی ابتدا از سد لارس گکوربورگ سوئدی گذشت و ۶ بر ۲ پیروز شد. بعد به مصاف وینسنته هافن فرانسوی رفت و ۶ بر ۳ این قهرمان سال گذشته را مغلوب کرد. در این بازی تنگاتنگ دوحریف سه بار به مصاف هم رفتند که در دو بازی اول نتیجه مساوی يك بر يك و ۲ بر ۲ حاصل شد و برهانی توانست دور سوم را سه بر صفر و در مجموع ۶ بر ۳ به پیروزی برسد. در این بازی نوید برهانی از سوی برگزار کنندگان و داوران این رقابت ها به عنوان پدیده مسابقات لقب گرفت.
در مرحله نیمه نهایی نوید برهانی به مصاف ایوان از سوئد رفت و ۵ بر ۲ این حریف را نیز پشت سر گذاشت. مسابقه فینال بین او و لین آلن از انگلیس برگزار شد که یک بر صفر به سود نوید برهانی پلیر اصفهانی حاضر در این رقابت‌ها خاتمه یافت و برای اولین بار یک بازیکن ایرانی در رشته فیفا به مقام قهرمانی رسید.
پیش از این بهترین رتبه ایرانی‌ها حاضر در این رقابت‌ها رتبه هشتم بود که این بازیکن اصفهانی به عنوان نماینده ایران توانست رکود به یاد ماندنی را از خود به ثبت برساند.
تصاويري از رقابت و قهرماني برهاني در مسابقات جهاني فرانسه را در ادامه مشاهده مي‌كنيد:

منبع: ايمنا

همچنین بخوانید:

دیدگاهتان را بنویسید

توجه: از انتشار نظرات توهین آمیز معذوریم.