سرویس: دین و اندیشه » روحانیت 15:26 - پنجشنبه 15 آبان 1393

مشاور اجتماعی استانداری اصفهان خبر داد:

نماز شکر اهالی شرق اصفهان در بازگشایی آب زاینده رود

مشاور اجتماعی استانداری گفت: در آستانه باز شدن رودخانه زاینده رود مردم شرق اصفهان ضمن شکرگزاری به درگاه الهی با امید و اعتماد به مسئولین مشکلات را یکی پس از دیگری مرتفع خواهند کرد.

حجت الاسلام و المسلمین حمید رضا صادق زاده در گفتگو با خبرنگار دین و اندیشه اصفهان شرق اظهار داشت: در باز شدن رودخانه زاینده رود مردم شرق اصفهان ضمن شکرگزاری به درگاه الهی با امید و اعتماد به مسئولین مشکلات را یکی پس از دیگری مرتفع خواهند کرد.

مشاور اجتماعی استاندار تصریح کرد: شکرگزاری به جهت بارندگی های مطلوب اخیر و بازشدن مرحله اول رودخانه و دعا برای دائمی و همیشگی جاری بودن زاینده رود و همچنین تقدیر و تشکر از همت و برنامه ریزی دقیق مسئولین اجرایی استان و شهرستان اصفهان را یک وظیفه می دانم که بابرنامه ریزی به قول خود وفا نمودند و باید از باب من لم یشکرالمخلوق لم یشکرالخالق هم از خداوند متعال شکرگزار بود.

وی در ادامه گفت: از مردم عزیز و محروم شرق اصفهان خصوصا کشاورزان بزرگوار که با صبر و تلاش در تحقق جاری شدن زاینده رود از حمایت و پشتیبانی نسبت به مسئولین سپاس گزاریم و امروز در پناه امنیت و آرامش امید برطرف شدن تمام مشکلات را داریم.

مشاور اجتماعی استاندار اظهار داشت: بی شک اینگونه عمل نمودن های کارشناسانه در جهت اعتماد سازی مردم و روحیه امیدواری و بالندگی بسیار کارساز و راه گشا می باشد و باید دانست که توکل به خداوند متعال و استعانت از ذات باری تعالی در تمام موارد خصوصا در این ایام که به حضرت امام حسین(ع) و خاندان ایشان متعلق است بالاترین و بهترین مسیر برای برطرف شدن گره ها و گرفتاری هاست و مردم اصفهان خصوصا مردم حوزه آبریز زاینده رود با این روحیه معنوی و این امید و با عزم ملی و اعتماد به  مسئواین مشکلات را یکی پس از دیگری برطرف خواهند نمود و از تلاش های همه عزیزان خصوص نمایندگان مجلس، استاندار استان اصفهان و فرماندار محترم شهرستان اصفهان کمال تقدیر و تشکر را داریم.

امام جمعه ورزنه در پایان گفت: بهترین راه جهت برطرف شدن مشکلات ارتباط بندگان با معبود است و شکرگزاری به واسطه نعمت هایی که خداوند در اختیار ما نهاده است و بابرپایی مراسم شکرگزاری و اقامه نماز شکر بندگی و ارادت خود را به خالق جهانیان ابراز نماییم.

IMG_7291 IMG_7296 IMG_7311 IMG_7317

همچنین بخوانید:

دیدگاهتان را بنویسید

توجه: از انتشار نظرات توهین آمیز معذوریم.