سرویس: غیر تولیدی » نقلی 13:30 - پنجشنبه 15 آبان 1393

رئیس کانون زنان بازرگان استان اصفهان:

43 بانوی اصفهانی با کارت بازرگانی مشغول فعالیت اقتصادی هستند

رئیس کانون زنان بازرگان استان اصفهان گفت: از 220 خانمی که در استان اصفهان کارت بازرگانی دریافت کرده‌اند، تنها 43 نفر فعال هستند.

به گزارش اصفهان شرق؛ زهرا گلشن در حاشیه برگزاری هفتمین نمایشگاه اختصاصی آسانسور، پله‌های برقی، صنایع و تجهیزات وابسته اظهار کرد: استمرار در برگزاری نمایشگاه صنعت آسانسور، اعتباری برای این صنعت به وجود آورده است به طوری که مردم با حضور در این نمایشگاه می‌توانند از کم و کیف این صنعت آگاهی بیشتر و کامل‌تری حاصل کنند. آموزش و اطلاعاتی که در این نمایشگاه به مردم ارائه می‌شود، سبب روشن شدن ذهن مردم می‌شود و می‌تواند از بروز حوادثی که متأسفانه گاه خطرات جانی به دنبال دارد، جلوگیری کرده و در نهایت عاملی برای فرهنگ‌سازی در این عرصه شود.

وی افزود: متأسفانه شرکت‌هایی از چین و ترکیه آمادگی حضور در این نمایشگاه را داشتند که به دلیل هم‌زمانی این نمایشگاه با ماه محرم، از حضور در این نمایشگاه انصراف دادند.

رئیس کانون زنان بازرگان استان اصفهان همچنین در خصوص فعالیت‌های این کانون بیان کرد: کانون زنان بازرگان استان اصفهان از بانوان فعال حمایت می‌کند اما متأسفانه در استان از 220 خانمی که کارت بازرگانی دریافت کرده‌اند، تنها 43 نفر فعال هستند.

وی با اشاره به اینکه بانوان تحصیل‌کرده‌ای در استان اصفهان وجود دارند اما متأسفانه قدرت خطرپذیری ندارند، ادامه داد: کانون زنان بازرگان استان با استفاده از مجرب‌ترین اساتید به این بانوان آموزش می‌دهد، ضمن اینکه کانون، در زمینه معرفی بانوان بازرگان به بانک‌ها جهت دریافت تسهیلات نیز فعالیت‌هایی انجام می‌دهد.

گلشن افزود: کانون زنان بازرگان استان اصفهان بودجه‌ای سه میلیارد تومانی برای آموزش و صادرات از سوی اتاق بازرگانی ایران در اختیار دارد.

وی در مورد اهمیت و جایگاه بانوان بازرگان در عرصه اقتصاد کشور مطرح کرد: خانم‌ها در مقایسه با آقایان نظم کاری بهتری دارند اما به دلیل کم‌توجهی‌ها و برخی تعصبات، باید با قدرت و انرژی بیشتری طی مسیر کنند.

گفتنی است هفتمین نمایشگاه اختصاصی آسانسور، پله‌های برقی، صنایع و تجهیزات وابسته تا 10 آبان ماه در محل نمایشگاه‌های بین‌المللی استان برپا بود.

منبع: فارس

همچنین بخوانید:

دیدگاهتان را بنویسید

توجه: از انتشار نظرات توهین آمیز معذوریم.