سرویس: غیر تولیدی » نقلی 16:00 - پنجشنبه 15 آبان 1393

رئیس هیئت بسکتبال استان اصفهان:

نام اسپانسر جدید بسکتبال اصفهان در روزهای آینده اعلام می‌شود

رئیس هیئت بسکتبال استان اصفهان گفت: توافقات اولیه با یکی از اسپانسرها انجام شده و قرار است در روزهای آینده نام این اسپانسر که در خارج از استان است به طور رسمی اعلام شود.

به گزارش اصفهان شرق؛ محسن صادق‌زاده اظهار کرد: تلاش‌های زیادی را انجام دادیم که شرایط ادامه فعالیت تیم ذوب‌آهن فراهم شود اما این اتفاق رخ نداد.

وی افزود: پس از این اتفاق طی دو ماه گذشته با حمایت خوب فدراسیون بسکتبال تلاش‌های زیادی برای جذب اسپانسر صورت گرفت تا جایگاه بسکتبال اصفهان در بحث باشگاهی حفظ شود.

رئیس هیئت بسکتبال استان اصفهان با بیان اینکه پیگیری‌های لازم برای نهایی شدن این کار در حال انجام است، یادآور شد: روز شنبه و با قطعی شدن حضور این تیم در لیگ برتر بسکتبال، به طور رسمی نام اسپانسر تیم اعلام خواهد شد.

صادق‌زاده ادامه داد: مذاکرات برای جذب بازیکنان مورد نظر در حال انجام است و براساس برنامه پس از ایام عزاداری تمرینات تیم آغاز می‌شود.

وی که مسئولیت فنی این تیم را بر عهده دارد، تصریح کرد: بیش از 70 درصد بازیکنان جذب شده توسط این تیم، اصفهانی‌ و بازیکنان بومی خواهند بود.

صادق‌زاده اولویت اصلی را حضور در لیگ برتر بسکتبال عنوان کرد و گفت: با حفظ سهمیه اصفهان در این رقابت‌ها به دنبال تقویت تیم در آینده خواهیم بود.

منبع: فارس

دیدگاهتان را بنویسید

توجه: از انتشار نظرات توهین آمیز معذوریم.