اصفهان شرق

لزوم تحقیق و تفحص از شهربازی شهر رؤیاها

کدخبر: 41129
1393/08/15 در ساعت 14:30

به گزارش اصفهان شرق؛ احمد شریعتی با اشاره به مصوب شدن طرح تحقیق و تفحص از شهر‌بازی شهر رویا‌ها توسط شورای اسلامی شهر اظهار کرد: تحقیق و تفحص موردی است که می‌تواند سالم‌سازی و سالم بودن یک سیستم را نشان بدهد.

وی اضافه کرد: در صورتی که سیستمی سالم باشد و مشکلی نداشته باشد، این موضوع برگ برنده و هویتی برای آن سیستم است.

نایب رئیس شورای اسلامی شهر اصفهان با تاکید بر اینکه اعضای شورا به عنوان منتخبان مردم هستند، تصریح کرد: مردم از نمایندگان خود در شورای شهر انتظار دارند که روی عملکرد شهرداری نظارت داشته باشند.

وی با بیان اینکه تحقیق و تفحص از شهر‌بازی شهر رویا‌ها ضرورت دارد، ادامه داد: از ابتدای قرارداد این پروژه تا به امروز بحث‌های متناوبی در ارتباط با این پروژه شنیدیم.

شریعتی با اشاره به اینکه در آذر ماه سال گذشته شهرداری لایحه‌ای را برای قیمت استفاده از این شهر‌بازی به شورای شهر ارائه داد و این لایحه توسط شورای شهر مصوب شد، تاکید کرد: اما شهرداری به صورت مجدد در فروردین ماه امسال لایحه‌ای را به شورا ارائه داد و به صورت مجدد لایحه قیمت استفاده از این شهر‌بازی در شورای شهر مصوب شد.

وی با تأکید بر اینکه اما شهرداری مصوبه شورای شهر را در این زمینه اجرا نکرده است، افزود: همچنین شهرداری باید بسته‌های فرهنگی و رفاهی را در کنار این مصوبه ارائه می‌داده، اما شهرداری نسبت به این موضوع نیز اقدامی را انجام نداده است.

نایب رئیس شورای اسلامی شهر اصفهان با بیان اینکه فشار‌هایی از سوی شهرداری وجود داشته است که گروهی از شورای شهر به چین بروند و با شریک چینی در ارتباط با قیمت استفاده از این شهر‌بازی مذاکره کنند، گفت: ما مخالف ریخت و پاش، هزینه کردن بی‌مورد و موارد مخالف عدم رعایت حقوق شهروندان هستیم.

وی با اشاره به اینکه شهرداری باید برای استفاده مردم از این شهر‌بازی یارانه بدهد، اظهار کرد: به دنبال این موضوع تمام اقشار می‌توانند از شهر‌بازی شهر رویا‌ها استفاده کنند.

شریعتی با تأکید بر اینکه متأسفانه تعدادی از اعضای شورای شهر با تحقیق و تفحص از شهر‌بازی شهر رویا‌ها مخالف بوده‌اند، ادامه داد: اگر مجموعه‌ای سالم باشد و مشکلی نداشته باشد، نباید از تحقیق و تفحص بترسد و واهمه‌ای داشته باشد.

وی در پایان بیان کرد: تحقیق و تفحص باید از شهر‌بازی شهر رویا‌ها انجام شود تا اگر این مجموعه مشکلاتی دارد، مشکلات آن مشخص شود.

منبع: فارس