سرویس: غیر تولیدی » تنظیمی 11:23 - پنجشنبه 15 آبان 1393

به همت کمیته امداد جرقویه:

کارگاه پیشگیری از اعتیاد دانش آموزان برگزار شد

برگزاري كارگاه آموزشي پيشگيري از اعتياد دانش آموزان مقاطع راهنمايي و دبيرستان كميته امداد جرقويه برگزار شد.

به گزارش خبرنگار اصفهان شرق از جرقویه سفلی؛ میرزایی، در گفتگویی کوتاه در رابطه با کارگاه پیشگیری از اعتیاد گفت: در راستاي ارتقاي سطح آگاهي دانش آموزان تحت حمايت، دوره‌هاي آموزشي پيشگيري از اعتياد براي نوجوانان دختر و پسر در کميته امداد جرقويه برگزار شد، که در این کارگاه آموزشي مطالبي در خصوص توانمند سازي مددجويان بیان شد.
رييس کميته امداد امام خميني (ره) جرقويه با اشاره به اين که کميته امداد جرقويه در جهت توانمند سازي و اشتغال زايي مددجويان اقدامات بسياري را انجام داده است، افزود: خوشبختانه موضوعي که همواره مورد توجه کميته امداد بوده ارتقاي سطح آگاهي مددجويان و سطح فرهنگ آنها از طریق برگزاري دوره‌هاي آموزشي مختلف بوده است.

IMG_4396

نامبرده با بیان این که اعتیاد يکي از دلايل از اصلی اختلافات خانوادگی و جدایی زوجین از یکدیگر است، اضافه کرد: بايد آگاه سازي لازم نسبت به موضوع اعتياد از زمان کودکي در افراد ايجاد شود.
رييس کميته امداد امام خميني (ره) جرقويه افزود: نحوه شناسايي فرد معتاد و تاثيرات روحي و رواني مواد مخدر در افراد و شناسايي شخص معتاد با توجه به رفتارهاي اجتماعي و فردي نيز از ديگر موضوعاتي بود که در اين دوره به مددجويان آموزش داده شد.
این مقام مسوول با بیان این که از آغاز سال جاري تا کنون 71 نفر از مددجويان جرقويه در دوره‌هاي آموزشي پيشگيري از اعتياد کميته امداد جرقويه شركت نموده اند ؛ گفت: در اين دوره آموزشي که با حضور 39 نفر از فرزندان مددجوي کميته امداد جرقويه برگزار شد، موضوعات مختلفي از قبيل: نحوه پيشگيري از اعتياد در جوانان و آگاه سازي آنها نسبت به اين موضوع و همچنين نحوه شناسايي انواع مواد مخدر به مددجويان آموزش داده شد.
ميرزايي در پايان با تقدير و تشكر از جناب سروان شيرهان فرمانده محترم كلانتري شهر محمد آباد و آقاي جعفري منش مربي جوانان پيرو ولايت كميته امداد خواستار ادامه همكاري این عزیزان با كميته امداد شد.

2 نظر در مورد “کارگاه پیشگیری از اعتیاد دانش آموزان برگزار شد”

  1. حسن هاشم پور گفت:

    از زحمات برادران محترم کمیته امداد تقدیر وتشکر می کنم …امیدوارم در تمام مراحل زندگی موفق باشند

  2. علی گفت:

    با سلام خدمت برادران کمیته امداد خداوند به شما قوت بدهد

دیدگاهتان را بنویسید

توجه: از انتشار نظرات توهین آمیز معذوریم.