سرویس: غیر تولیدی » نقلی 22:00 - چهارشنبه 14 آبان 1393

رييس پليس امنيت عمومي استان اصفهان:

۴۱ واحد صنفي متخلف در اصفهان پلمپ شد

رييس پليس امنيت عمومي استان اصفهان از پلمپ ۴۱ واحد صنفي متخلف در راستاي اجراي طرح نظارت و كنترل بر اصناف خبر داد و گفت: نداشتن پروانه كسب و عدم رعايت قوانين و مقررات، مهمترين تخلفات اين واحدها بوده است.

به گزارش اصفهان شرق؛ سرهنگ اكبر عاصمي اظهار كرد: در راستاي ارتقاي امنيت اجتماعي و ساماندهي صنوف، طرح نظارت و كنترل بر اصناف پارچه فروشي، صنايع چوب، نمايشگاه اتومبيل، مشاورين املاك و كافي شاپ‌ها توسط ماموران اداره نظارت بر اماكن عمومي پليس، به مدت يك هفته اجرا شد.
وي افزود: در همين راستا، ماموران نظارت بر اماكن عمومي پليس امنيت عمومي استان اصفهان، طي يك هفته گذشته از ۲۷۰۰ واحد صنفي مذكور، بازديد و نظارت كرده و نسبت به توجيه، ارشاد و آگاه سازي متصديان واحدها در محل اقدام كردند.
رييس پليس امنيت عمومي استان اصفهان از پلمپ ۴۱ واحد صنفي متخلف به علت نداشتن پروانه كسب و عدم رعايت قوانين و مقررات مربوطه در اين مدت خبر داد و گفت: براي تعدادي از واحدهاي صنفي نيز اخطاريه پلمپ صادر شد كه در صورت اجرا نكردن قوانين و مقررات ابلاغي، برابر قانون با آنها برخورد مي‌شود.
وي با اشاره به تداوم و تشديد اينگونه برنامه‌ها و اقدامات كنترلي و نظارتي پليس از عموم شهروندان خواست در صورت مشاهده هرگونه تخلف، موضوع را به مركز فوريت‌هاي پليسي ۱۱۰ اطلاع دهند.

منبع:ایمنا

همچنین بخوانید:

دیدگاهتان را بنویسید

توجه: از انتشار نظرات توهین آمیز معذوریم.