سرویس: اقتصادی 08:04 - یکشنبه 05 آبان 1392

انتظار برای ورود قطار سریع السیر

نماینده مردم قم در مجلس شورای اسلامی اظهار داشت: درحال حاضر مجامع نمایندگان استان اصفهان، قم و استان مرکزی پیگیر راه‌اندازی هر چه سریعتر قطار سریع‌السیر تهران- قم- اصفهان هستند.

احمد امیرآبادی نماینده مردم قم در مجلس شورای اسلامی با اشاره به پیگیری‌های انجام شده از سوی مجمع نمایندگان استان قم برای راه‌اندازی هر چه سریعتر قطار سریع‌السیر  تهران- قم- اصفهان اظهار داشت: درحال حاضر مجامع نمایندگان استان اصفهان، قم و استان مرکزی پیگیر این موضوع هستند.

نماینده مردم قم در مجلس شورای اسلامی از مذاکرات علی لاریجانی و عباس آخوندی در رابطه با راه‌اندازی هر چه سریعتر قطار سریع‌السیر تهران- قم- اصفهان خبر داد.

نماینده مردم قم در مجلس شورای اسلامی همچنین خاطرنشان کرد: لاریجانی در جلسه شورای اداری استان قم اعلام کرد که در سفر اخیرش به چین موضوع را پیگیری می‌کند.
وی با اشاره به دیدار نمایندگان با سفیر ایران در چین اظهار داشت: با سفیر ایران مذاکراتی داشتیم و طی نامه‌ای خواستار این شدیم که در جهت عقد قرارداد با طرف چینی برای تحویل گرفتن قطارها اقدام ورزد.

امیرآبادی همچنین از برگزاری جلسات نمایندگان با محمدباقر نوبخت معاون نظارت و راهبردی رئیس جمهور در زمینه راه‌اندازی قطار سریع‌السیر خبر داد و افزود:  لاریجانی رئیس مجلس نیز با آخوندی وزیر راه و شهرسازی در این زمینه مذاکراتی داشته است.

 

 

دیدگاهتان را بنویسید

توجه: از انتشار نظرات توهین آمیز معذوریم.