سرویس: غیر تولیدی » نقلی 12:00 - دوشنبه 12 آبان 1393

مدیرکل اوقاف استان اصفهان خبر داد

راهپیمایی بزرگ «هیهات‌من‌الذله» در 250 بقعه متبرکه اصفهان

مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان اصفهان گفت: راهپیمایی بزرگ «هیهات من الذله» و نماز ظهر عاشورا در بیش از 250 بقعه اصفهان هم‌زمان با روز عاشورا برگزار می‌شود.

به گزارش اصفهان شرق؛ حجت‌الاسلام والمسلمین رضا صادقی اظهار کرد:‌ برگزاری راهپیمایی بزرگ «هیهات من الذله» و نماز ظهر عاشورا به طور همزمان در بیش از 250 بقعه استان اصفهان در دستور کار اوقاف و امور خیریه استان اصفهان قرار دارد.

وی تصریح کرد: این طرح روز سه‌شنبه 13 آبان‌ماه سال جاری بعد از نماز ظهر در بیش از 250 بقعه امامزاده و بقعه متبرکه استان اصفهان در دست اجرا است.

مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان اصفهان ادامه داد:‌ در این طرح تکایا، دسته‌ها و هیئت‌های مذهبی با حضور در امامزادگان و بقعه‌های متبرکه استان اصفهان راهپیمایی بزرگ «هیهات من الذله» و نماز ظهر عاشورا شرکت می‌کنند.

وی افزود: ‌اقامه نماز ظهر عاشورا در 254 امامزاده و بقعه برپا و راهپیمایی بزرگ «هیهات من الذله» و نیز مراسم شام غریبان در 240 امامزاده و بقعه استان اصفهان انجام خواهد شد.

صادقی خاطرنشان کرد: هم‌زمان با روز عاشورا و 13 آبان روز استکبارستیزی، تجمع عزاداران حسینی با ندای هیهات من الذله برگزار خواهد شد.

منبع: فارس

همچنین بخوانید:

دیدگاهتان را بنویسید

توجه: از انتشار نظرات توهین آمیز معذوریم.