سرویس: غیر تولیدی » نقلی 08:00 - دوشنبه 12 آبان 1393

مدیرکل ورزش و جوانان استان اصفهان:

تخلفی در انتخابات هیئت جودو اصفهان صورت نگرفته است

مدیرکل ورزش و جوانان استان اصفهان گفت: هیچ گونه تخلفی در انتخابات هیئت جودو استان صورت نگرفته است.

به گزارش اصفهان شرق؛ محمد سلطان حسینی در حاشیه برگزاری مجمع انتخاباتی هیئت جودو که در سرای ورزشکاران برگزار شد در جمع خبرنگاران اظهار کرد: در تمام مجامع افرادی به فدراسیون پیشنهاد می‌شوند که آنها آن افراد را پس از بررسی برای انتخابات هیئت انتخاب می‌‌کنند.

وی افزود: نخستین کاری که ما در تمام موارد انجام می‌دهیم این است که یک سرپرست از اداره برای هیئت انتخاب می‌کنیم و به این سرپرست می‌گوئیم شما حق شرکت در انتخابات را ندارید به دلیل اینکه تیم مجمع را برای رای آوردن خودش نچیند.

مدیرکل ورزش و جوانان استان اصفهان ادامه داد: در انتخابات امروز برای سالم بودن آن به کسی نگفته بودیم کاندید شود و از این پنج نفر همگی اعضای خانواده جودو بودند که سه نفر به نفع آقای عصار زادگان کنار کشیدند و با توجه به این موضوع شما متوجه می‌شوید که تخلفی در کار نبوده است.

وی اضافه کرد: در مورد انتخاب سایر اعضای مجمع افرادی در هر حیطه به فدراسیون معرفی می‌شوند و فدراسیون نیز یک یا دو نفر را تایید می‌کند و آنها هستند که لیست نهایی اعضای مجمع را به ما می‌دهند.

سلطان حسینی تاکید کرد: موظفیم لیست اعضای مجمع را به فدراسیون بدهیم و آنها هستند که روی آن پس از تعدیل‌های مربوطه نظر خودشان را می‌دهند، به طور مثال در هفته‌های گذشته در مجمع انتخاباتی هیئت پرورش اندام فدراسیون لیستی را که از اصفهان رفته بود چندین نفرش را عوض کرد و حتی فردی را که در لیست نبود اصرار داشتند در مجمع شرکت کند و این فدراسیون است که به عنوان رئیس مجمع لیست نهایی را تایید کند.

وی در پاسخ به این سوال که یکی از داوران در بیرون از مجمع نسبت به حضور فردی که به عنوان نماینده داوران در مجمع حضور پیدا کرده بود، اعتراض داشت و می‌گفت این نماینده ساکن لرستان است، گفت: اگر کسی ساکن لرستان باشد حرف وی قابل قبول است اما باید بگویم این داور ساکن اصفهان است و سال‌های سال است که برای جودو استان تلاش می‌کند و ما طبق قانون نمی‌توانیم چنین فردی را رد کنیم.

وی با بیان اینکه نمی‌توانیم در صورت اعتراض هر فردی نیز مجمع را به تاخیر بیاندازیم، ادامه داد: شما نمی‌توانید یک ورزشکار را انتخاب کنید که بگوید من بهترین هستم چرا که ده‌ها نفر هستند که ممکن است از وی بهتر باشند.

سلطان حسینی در پاسخ به این سؤال که آخرین خبر از ورزشگاه نقش جهان چیست، افزود: امروز جلسه‌ای را با مسئولان فولادمبارکه، نماینده وزارتخانه و استاندار پیرامون این ورزشگاه برای بررسی شرایط برگزار می‌کنیم.

منبع: فارس

همچنین بخوانید:

دیدگاهتان را بنویسید

توجه: از انتشار نظرات توهین آمیز معذوریم.