سرویس: غیر تولیدی » نقلی 15:00 - یکشنبه 11 آبان 1393

معاون شهردار اصفهان:

پزشکان اصفهان هزینه جمع‌آوری زباله‌ مطب خود را پرداخت نمی‌کند

معاون شهردار اصفهان گفت: مصوب شده که برای جمع‌آوری زباله مطب‌ها از پزشکان هزینه دریافت شود اما تا به امروز شهرداری موفق به اخذ وجوهات از این صنف نشده‌ چرا که بسیاری از آنها حاضر به پرداخت این هزینه نیستند

به گزارش اصفهان شرق؛ ابوالقاسم گلستان‌نژاد با اشاره به اینکه گفته می‌شود جمع‌آوری زباله‌های بیمارستانی برعهده شهرداری بوده، اظهار کرد: مطابق با تصمیم کارگروه مدیریت پسماند استانداری جمع‌آوری، انتقال و امحای پسماند پزشکی بر عهده خود دستگاه مربوطه است و ورود شهرداری در این کار قانونی نیست.

وی با بیان اینکه انتقال زباله بیمارستانی سازوکار خاصی می‌خواهد بنابراین مربوط به ما نیست، تصریح کرد: با اینکه برخی بیمارستان‌ها زباله‌سوز دارند و پسماند بیمارستانی بی‌خطر شده اما عادی نشده بنابراین در حوزه عملکرد ما نیست.

معاون برنامه‌ریزی، پژوهش و فناوری اطلاعات شهردار اصفهان افزود: مصوب شده که برای جمع‌آوری زباله مطب‌ها از پزشکان هزینه دریافت شود اما تا به امروز شهرداری موفق به اخذ وجوهات از این صنف نشده‌ چرا که بسیاری از آنها حاضر به پرداخت این هزینه نیستند و شهرداری سالیانه 500 میلیون تومان برای جمع‌آوری این زباله‌ها هزینه می‌کند.

وی بیان کرد: این‌طور نیست که سازمان ورزش مصوب نباشد و این سازمان مصوبه وزارت کشور را دارد و آنچه پیرامون آن صحبت می‌شود در واقع تغییرات در اساس‌نامه آن است که پیش از این اتفاق افتاده و غیر قانونی نیست.

گلستان‌نژاد خاطرنشان کرد: کمیته شهرداری برای هرکدام از پروژه‌های بزرگ ساز و کاری داشته و برای رینگ چهارم مدیریت مستقل دارد.

وی با اشاره به مرکز نمایشگاه‌های بین المللی گفت: مصوبه شورا در انجام این پروژه خرید سهام بود که در حال انجام است و باید پس از خرید انتقال سهام انجام شده و سپس اعضای شهرداری به هیئت مدیره آن بروند تا اقدامات لازم در مورد آن انجام بگیرد.

انتهای پیام

منبع:تسنیم

دیدگاهتان را بنویسید

توجه: از انتشار نظرات توهین آمیز معذوریم.