سرویس: غیر تولیدی » نقلی 08:00 - یکشنبه 11 آبان 1393

نایب رئیس شورای اسلامی شهر اصفهان:

رفع آب‌گرفتگی‌های اصفهان در دستور کار ستاد مدیریت بحران شهرداری باشد

نایب رئیس شورای اسلامی شهر اصفهان گفت: رفع آب‌گرفتگی‌های اصفهان در دستور کار ستاد مدیریت بحران شهرداری باشد و این ستاد اقدامات لازم را در راستای رفع آب‌گرفتگی‌های اصفهان با تلاش مضاعف انجام بدهد.

به گزارش اصفهان شرق؛احمد شریعتی در جلسه علنی شورای اسلامی شهر با اشاره به اینکه در این روزها استان اصفهان حال و هوای معنوی خاصی را به خود گرفته است، اظهار کرد: عزاداری سالار شهیدان آقا امام حسین(ع) و تشییع شهدای گمنام و شهیدان مقاومت و مدافعان حرم به فضای شهر و استان معنویت خاصی داده است.

وی به بارش باران در اصفهان اشاره کرد و ادامه داد: از دو روز پیش در کشور و استان شاهد بارش باران بوده‌ایم که امیدواریم در این فصل از سال شاهد بارش‌های بیشتری باشیم و از ستاد بحران شهرداری تقاضا داریم که نسبت به رفع نقاط آسیب‌پذیر اقدام کند.

نایب رئیس شورای اسلامی شهر اصفهان تصریح کرد: همچنین رفع آب‌گرفتگی‌های اصفهان در دستور کار ستاد مدیریت بحران شهرداری باشد و این ستاد اقدامات لازم را در راستای رفع آب‌گرفتگی‌های اصفهان با تلاش مضاعف انجام بدهد.

وی به ایام تاسوعا و عاشورای حسینی در روز‌های دوشنبه و سه‌شنبه هفته جاری اشاره کرد و افزود: در ماه محرم و در ایام عزاداری سالار شهیدان، نسل جوان باید با دو وظیفه خود به عنوان عزاداری و بر‌پا کردن مجالس حسینی بیشتر و به صورت گسترده‌‌تر آشنا شود.

شریعتی با اشاره به اینکه همچنین نسل جوان در مکتب حسینی به فرا‌گیری می‌پردازد و می‌آموزد که راه امام حسین(ع)، راه آزادگی و عزت است، تاکید کرد: پیمودن این راه، دومین وظیفه‌ای است که دانش‌آموختگان مدرسه احیای اسلامِ ناب محمدی و پیروان مکتب پاک علوی، آن را بر عهده خود احساس می‌کنند.

وی با اشاره به 13 آبان ماه به عنوان روز تسخیر لانه جاسوسی آمریکا به دست دانشجویان پیرو خط امام (ره)، روز ملی مبارزه با استکبار جهانی، روز دانش‌آموز و روز تبعید حضرت امام خمینی(ره) از ایران به ترکیه اضافه کرد: سیزدهم آبان ماه یاد‌آور حماسه جوانان این کشور در راه مبارزه با استکبار جهانی و الگو شدن این ایستادگی در مقابل جهان‌خواران، زور‌گویان و مستکبران جهانی برای جوانان و مردم کشور‌های مظلوم و مستضعف است.

نایب رئیس شورای اسلامی شهر اصفهان گفت: 14 آبان ماه روز تجلیل از اسراء، آزادگان و مفقودین است و این افراد با بصیرت‌‌ترین افراد جامعه بودند که توانستند فرق بین حق و باطل را تشخیص داده و موضع خود را تعیین کنند.

وی همچنین در پایان شهادت حضرت امام زین‌العابدین(ع) در روز 12 محرم همزمان با روز پنج‌شنبه 15 آبان ماه سال جاری را به تمام شیعیان تسلیت گفت.

انتهای پیام

منبع:فارس

همچنین بخوانید:

دیدگاهتان را بنویسید

توجه: از انتشار نظرات توهین آمیز معذوریم.