سرویس: غیر تولیدی » نقلی 14:00 - شنبه 10 آبان 1393

علی کریمی:

سپاهان هیچ مشکلی ندارد/ به اندازه کافی امتیاز از دست داده‌ایم

هافبک تیم سپاهان اصفهان گفت: به اندازه کافی امتیاز از دست داده‌ایم و اکنون وقت آن است که در بازی‌های خود به پیروزی برسیم.

به گزارش اصفهان شرق؛ علی کریمی پس از پیروزی سپاهان مقابل استقلال خوزستان در جمع خبرنگاران رسانه‌های گروهی اظهار داشت: این مسابقه، بازی سختی بود و خدا را شکر در آن به پیروزی رسیدیم اما با این شرایط آب و هوایی و لغزندگی، کار بسیار دشواری داشتیم زیرا دو بار عقب افتادیم و نتیجه را بازگرداندیم.

وی درباره غیبتش در ترکیب سپاهان در بازی‌های گذشته گفت: من یک مدت در ابتدای فصل مصدوم بودم و بعد از آن، چند هفته تیم ملی امید حضور داشته و برگشتم؛ در هفته‌های گذشته نیز مصدومیت کوچکی داشتم اما خوشحال هستم که اکنون برای تیم بازی می‌کنم.

هافبک تیم سپاهان تصریح کرد: سپاهان تیم بزرگی بوده و بازیکان خوبی دارد؛ شرایط سختی بود اما هواداران ما را تنها نگذاشند و ما نیز از آنها تشکر می‌کنیم.

وی پیرامون دیدارهای آینده تیمش گفت: هیچ بازی راحتی در لیگ نیست و همه تیم‌ها با انگیزه مقابل ما ظاهر می‌شوند بنابراین باید در این بازی‌ها، با قدرت پیش برویم؛ تا اینجای کار، امتیازات بسیاری از دست داده‌ایم و امیدوار هستم که بازی آینده نیز خوب ظاهر شده و نیم‌فصل را خوب به پایان برسانیم.

کریمی درباره موقعیت‌های از دست رفته تیمش گفت: بعضی مواقع در فوتبال بدشانسی می‌آوریم و نمی‌توانیم نتیجه بگیریم و امیدوار هستم که نتایج چند بازی اخیر را جبران کنیم.

وی اضافه کرد: تیم هیچ مشکلی ندارد و امروز خیلی خوب ظاهر شدیم آنها در چند نصفه موقعیت به گل رسیدند اما خوشحال هستم که توانستیم آن را جبران کنیم.

منبع:مهر

همچنین بخوانید:

دیدگاهتان را بنویسید

توجه: از انتشار نظرات توهین آمیز معذوریم.