سرویس: تولیدی » گفتگوی تلفنی 17:17 - جمعه 09 آبان 1393

هنرمند جوان ورزنه ای گفت:

حجاری قبور شهدای گمنام خاطره انگیزترین کار من بود

امیر حسین خلیلی ورزنه حجاری سنگ قبور شهدای گمنام را زیباترین خاطره ی زندگیش نامید و ثواب این کار را در سالگرد فوت پدرش به وی تقدیم کرد.

به گزارش اصفهان شرق: این روزها شمیم حضور شهدای گمنام فضای شرق اصفهان را پر کرده است و همه به عشق شهدای گمنام لحظه ای درنگ را در کنار تابوت سبک بالان عاشق جایز می دانند تا صدای رشادت و ایثار سالهای شصت جنوب کشور را بشنوند.
صدای تراش قبور شهدای گمنام صدای زحمت جوانی از شهر ورزنه در میثاق با شهدای گمنام را می دهد و چه زیباست که هر کس در توان خود کاروان شهدای گمنام را همراهی می کند.

در همین راستا فرصت را غنیمت دانستیم و گفتگویی با امیر حسین خلیلی ورزنه از هنرمندان طراح ورزنه ای داشتیم.

 

IMG_0521
امیر حسین از پیشنهادی که برایش خاطره انگیز است سخن به میان آورد و گفت: وقتی شهردار شهر ورزنه پیشنهاد تراش سنگ شهدای گمنام را به من داد، احساس عجیبی بر من حاکم شد که توان رد این خواسته را نداشتم این تراش سنگ از زیباترین کارهایی بود که در طول 4 سال کار حجاری سنگ قبور انجام می دهم.
وی از اتمام تراش قبور شهدای گمنام در سالگرد فوت پدرش سخن گفت و افزود: بهترین هدیه ای که به روح پدرم هدیه می کنم ثواب تراش قبور شهدای گمنام ورزنه است، البته متذکر می شوم هزینه ی این حجاری را از شهرداری دریافت کرده ام و اگر شهدا از کار بنده راضی هستند و ثوابی برای این کار است این ثواب را هدیه به روح پدرم می کنم.

من به یاد پدر جانبازم که 18 سال پیش از بین ما رفت، سنگ قبور شهدا را خریداری و تراش دادم و خوشحالم که امسال با ا تمام حجاری قبور شهدا سالگرد پدرم را برگزار می کنم.
امیر حسین طراح است ولی به گفته ی خودش طرح قبور شهدا را از ارگان ذیربط دریافت کرده و با معرفت و عشق خاصی به روی قبر تراش داد زیرا عشق شهدا در هیچ قلمی نمی گنجد.

(هدیه نثار روح مطهر جمال خلیلی ورزنه صلوات )

دیدگاهتان را بنویسید

توجه: از انتشار نظرات توهین آمیز معذوریم.