سرویس: غیر تولیدی » دریافتی 16:39 - جمعه 09 آبان 1393

امام جمعه شهر ورزنه:

حضور دو میهمان گمنام به شهر ورزنه نشان از روحیه شهادت طلبی مردم است

امام جمعه شهر ورزنه گفت: دفن شهدای گمنام در شهر ورزنه و حضور با شکوه مردم حاکی از روحیه شهادت طلبی این مردم ولایتمدار می باشد.

به گزارش اصفهان شرق: حجت‌الاسلام حمیدرضاصادق زاده ظهر امروز در جمع نمازگزاران جمعه در محل مسجد جامع شهر ورزنه با توصیه به رعایت تقوا و پرهیز از گناهان، به ادامه حکمت 150 نهج البلاغه اشاره نمود و اظهارداشت: امیرالمومنین علی(ع) بندگان خدا را سفارش می کند و می فرماید از کسانى مباش که بدون عمل صالح به آخرت امیدوار است و توبه را با آرزوهاى دراز به تأخیر می ‏اندازد، در دنیا چونان زاهدان، سخن می ‏گوید، اما در رفتار همانند دنیا پرستان است، اگر نعمت‏ها به او برسد سیر نمی ‏شود، و در محرومیّت قناعت ندارد، از آنچه به او رسید شکر گزار نیست، و از آنچه مانده زیاده طلب است. دیگران را پرهیز می ‏دهد اما خود پروا ندارد به فرمانبردارى امر می ‏کند اما خود فرمان نمی ‏برد، نیکوکاران را دوست دارد، اما رفتارشان را ندارد گناهکاران را دشمن دارد اما خود یکى از گناهکاران است، و با گناهان فراوان مرگ را دوست نمی ‏دارد، اما در آنچه که مرگ را ناخوشایند ساخت پافشارى دارد، اگر بیمار شود پشیمان می ‏شود، و اگر تندرست باشد سرگرم خوشگذرانی ‏هاست در سلامت مغرور و در گرفتارى نا امید است اگر مصیبتى به او رسد به زارى خدا را می ‏خواند. اگر به گشایش دست یافت مغرورانه از خدا روى بر می ‏گرداند اینها همه باید در یک انسان مومن ظهور و بروز داشته باشد.

امام جمعه شهر ورزنه درخطبه دوم با تسلیت ایام شهادت امام حسین(ع) و یاران باوفایش اظهارداشت: تاسوعا و عاشورا روز ایثارگری و فداکاری و اوج هدایت بشریت به دین و آزادگی است که باید ازقیام امام حسین(ع) درس شجاعت و مردانگی را فراگیریم و شرکت در مجالس روضه که همان بهشت در روی زمین است را در اولویت برنامه های خودقراردهیم.

امام جمعه ورزنه با اشاره 13آبان روز دانش آموز بیان داشت:13 آبان امسال رنگ بوی حسینی گرفته است و باید در کنار لبیک یاحسین گفتن ها شعارمرگ برآمریکاکه نشانه و نماد استکبارستیزی ملت ایران اسلامی است را پر رنگ تر از گذشته فریاد زد که قیام امام حسین(ع) هم تجلی استکبارستیزی او بود.

حجت الاسلام صادق زاده با اشاره تشییع شهدای گمنام در شهر ورزنه اظهار داشت: شهر ورزنه دو میهمان بسیار ارزنده و گرامی، دو شهید گمنام از دوران دفاع مقدس دارد که حضور باشکوه  در این مراسم حاکی از ولایت مداری و شهادت طلبی این مردم منطقه می باشد.

امام جمعه ورزنه به حضور مسئولین در منطقه شرق اصفهان و خصوصا شهر ورزنه اشاره نمود و بیان داشت: حضور مسئولین در منطقه را به فال نیک می گیریم و درخواست داریم که باتوجه به آگاهی از مشکلات عاجلانه پیگیر رفع آن باشند.

همچنین بخوانید:

دیدگاهتان را بنویسید

توجه: از انتشار نظرات توهین آمیز معذوریم.